Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '18

 
Kategori
Mizah
 

Seçmece Temel Fıkralarına Güler misiniz?

Seçmece Temel Fıkralarına Güler misiniz?
 

SOK KAFANI SUYA
Temel’in oğlu babasına sorar:
– Babacuğum, haçen paluklar niye konuşamayi… 
Temel cevap verir:
– Ula sok kafani suyun içine, anlarsun…
 
**
 
VERECEĞİM DE...
Borçlu Temel'e hakim sormuş: 
-Davacıya borcunu bir türlü ödemiyorsun, neden ? 
Temel boynunu bükerek bu soruyu cevaplamış:
- Vereceğum vermesine de “Bana üç ay mühlet ver.” diyorum vermiyor; üç yıldır beni oyalıyor hakim bey.
 
**
 
DUYDUM
Mahkemede hakim, Temel'e sormuş:
- Kiminle evlisin?
- Bizum kariylan!
Hakim sinirlenmiş:
- E, herhalde, sen hiç erkekle evlenen duydun mu?
- Duydum tabi, nasil duymadum!.. 
- Kimmiş?
- Bizum kari.      
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..