Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '18

 
Kategori
Siyaset
 

Seçmen Bütün Siyasileri Neden Cezalandırabilir?

Seçmen Bütün Siyasileri Neden Cezalandırabilir?
 

Ahdım olsun ki, enflasyon faiz ve carı açık düşecek..

Ahdım olsun ki, dar gelirli vatandaşlarımızın hayat standardı yükselecek, Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacak..

Tamam da 24 Hariran günü seçmen sandıkta sormayacak mı "oaltı yılda neredeydin?" diye..

"Madem faiz düşürülebilen bir argumandır neden on altı yıl boyunca düşürmediniz neden on altı yıl boyunca vatandaşı faiz yükü altında ezmeye çalıştınız?" demeyecek mi zannediliyor?

"Türkiye Cumhuriyeti elbette ki ilelebet payidar kalacaktır. Bunu bilmeyen buna inanmayan yoktur ki ülkede. Seçim manifestosunda işi ne bu sözlerin?" diye soracaktır seçmen kendi kendine diye düşünüyorum.

Çok şey soracaktır seçmen çok şey..

"FETÖ'nun gerçek suçluları nerede?" diye soracaktır..

Bir de seçmenin en haklı olarak soracağı sorusu da şu olacaktır diye düşünüyorum ;

- Beni neden 7 Haziran seçimlerinden sonra yok saydın!?

Bu seçim kıran kırana geçeceğe benziyor.. Bir önceki cumhurbaşkanı seçimlerinde  üç aday yarışmıştı. Erdoğan, Ekmelettin ve Demirtaş. Cumhurbaşkanlık makamı adeta çantada keklik gibiydi ama bu dönem çok farklı.

Çok farklı çünkü bir kere Muharrem İnce gibi dişli bir rakip var. Akşener'in potansiyeli de küçümsenecek potansiyel değildir diye düşünüyorum.. Saadet'e gelince, iktidar partisi seçmeninden oy çalabilecek görünüyor. Doğu Perinçek'in 100 imza toplayabileceğini zannetmememle birlikte, o da yarışa girerse partili cumhurbaşkanı seçimleri oldukça renkli geçeceğe benzeyeceği gibi sonucun tek adamlığa doğru yöneleceğini öngörememekteyim..

Yani şunu söylemeye çalışıyorum;  Bu renklilik bu çok seslilik seçmene yarayacak ve ülkenin dar kalıptan çıkarak daha çok sorgulayan daha haklarına sahip çıkmasını bilen toplum yoluna gireceğini düşünüyorum.

Seçmen öyle bir cezalandırır ki siyasileri, bir bakmışsınız çok az bir farkla bir adayı partili cumhurbaşkanı seçebilir ama neredeyse eşit sayılabilecek sonuç olacağından yeniden seçim bile gündeme gelebilir.

Görelim bakalım ne çıkacak?

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..