Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '07

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

Seda Abla'nın Match Cafe'si

Seda Abla'nın Match Cafe'si
 

Eskiden olsa Maslak'a yolum; ya Yıldız Teknik Üniversitesi'nde okuyan ablamın bir şekilde vesilesiyle, ya da üniversite öğrenciliğim sırasında girdiğim Açıköğretim İşletme Fakültesi sınavları nedeniyle ancak düşerdi. Defalarca gittiğim okulun hemen yanıbaşında, günün birinde yeni lezzet durakları keşfedeceğimi nereden bilirdim?

Milliyet Blog'da yazmaya başladığım bir yılda, bu sayfada pek çok kişiyle tanışma imkânını buldum kendi yazılarından. Pek çok yer keşfettim; kendim gezip, görme fırsatını bulamasam bile. Ve pek çok damak tadını blog yazılarından, kendim tatmış kadar oldum.

Seda Abla her zaman güler yüzlü ve cıvıl cıvıl. Ama O'nu ne zaman görsem; yine başı kalabalık ve işi başından aşkın. Küçük ama sevimli restaurantının çalışanlarıyla yarış edercesine; yakından ilgileniyor peşi sıra gelen müşterileriyle. Sadece yemek yenilip, hemen kalkılmayacak kadar sıcak ve içten bir mekân burası.

Gelelim yemeklerine... Geniş bir yemek portföyü var Match Cafe'nin. Daha birkaç kez buraya gelmiş bir müşteri olmama rağmen favorim; çoğu zaman Çıtır Tabağı olmuştur. Restaurantın zengin mönüsünde spesyaller de mevcut. Eğer yemeğinize sıcak bir başlangıç yapmak isterseniz; çorba bedava. Masaların hemen yanıbaşında kaynayan kazanda günün çorbası. Görünüşü daha çok kupa bardaklarını andıran rengârenk çorba kâselerinde sıcacık. Yalnız çorbanızı tadımlık sipariş edip, kâsenizi iyice doldurtmamaya dikkat edin. Yoksa çorbanızı bitirmek için epey çaba sarf edebilir ve diğer lezzetlerden mahrum kalabilirsiniz.

Afiyetle yenilen bir yemek sonrası, çay her zaman favorimdir. Üzerinde çikolata sosuyla iki dilim mozaik pasta da ekürisidir taze demlenmiş ve sıcak bir bardak çayın.

Biraz da müşteri profiline değinmek istiyorum Match Cafe'nin. Çevrede iş merkezleri yoğunlukta olduğu için, hele de öğle saatlerinde bölgenin en uğrak yeri halini alıyor burası. Başta kafenin de içinde yer aldığı iş merkezinden olmak üzere; çevredeki diğer iş merkezlerinden ve bankalardan öğle yemeklerini yemek ve öğle tatillerini değerlendirmek üzere gelen çalışanlar. Ve bir de özel misafirler; eski iş arkadaşları ve dostlar.

Bir öğle vakti yolunuz Maslak'a düşerse ve karnınızı doyurmak için değişik alternatiflerin arayışına girerseniz; size bir yer tarif edeyim:

Yıldız Teknik Üniversitesi Maslak Kampüsü'nün sağından aşağıya inin. Yolun sonunda sağda Nazmi Akbacı İş Merkezi var. İş merkezinin hemen girişinde, merdivenli ve daha girişte içinizde ferah bir his uyandıracak kadar şirin bir kafe göreceksiniz.

Artık gelmek isteyeceğiniz yer; işte orası...

Tel: 0 212 328 35 16- 17.

 
Toplam blog
: 266
: 1321
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1982 yılında İstanbul'da doğdum. Açık Öğretim Fakültesi İşletme Lisans eğitimimi 2005 yılında tam..