Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '10

 
Kategori
Teknoloji
 

Seda Sayan Dinlemem, Pepsi de İçmem, Nasıl Kazandım O Zaman Ben Bu On Bin Lirayı?

Seda Sayan Dinlemem, Pepsi de İçmem, Nasıl Kazandım O Zaman Ben Bu On Bin Lirayı?
 

Cumartesi sabahı, mobil internet hattımın numarasına gönderilmiş olan bir kısa mesaj aldım. Acayip bozuk-devrik ve anlamak için üç-dört kez okumamı gerektiren metni, noktasına dokunmadan aynen aktarıyorum. Önce mesajı okuyun, sonra da yazacaklarımı. Zira önemlidir ve sizin de başınıza gelebilir bu dolandırıcılık hikayesi.

DEGERLi ABONEMIZ SEDA SAYANIN PEPSI YASATIR SENI RAMAZANA OZEL KAMPANYASINDAN 100 BIN VE 10 BIN TL ODUL IKRAMIYESINDE HATTINIZ 1500 HAT ARASINDA 9.NCI CIKTI 10 BIN TL ODUL IKRAMIYESI KAZANMISTIR. PEPSI BILGI VE ISLEM ICIN MERKEZI ( PEPSI DANISMA HATTINI ARAYIN 05342347104

Önce biraz sevinir gibi oldum ama şaşkınlığımı atmam birkaç saniyemi aldı. Yahu kardeşim dedim kendi kendime. Ben bu Seda Sayan hanımefendinin, ömrüm boyunca, daha bir tek şarkısını baştan sona dinleme sabrını gösterebilmiş bir insan değilim. Olmadı, olamadı bir türlü yani.

E Pepsi-Cola desen durum orada da aynı. Normalde kola ile zaten çok aram yoktur. Ama içecek de olsam Coca-Cola Light’tan başkasını içmem. Damak zevki yani, başak bir nedeni yok. E buradan da tutturamadık.

Nasıl oldu kardeşim, hayatta dinlemediğim bir şarkıcı ile hayatta içmediğim bir içecek firması tarafından düzenlenen katılmadığım bir kampanyadan, üstelik de 1500 katılımcı hat arasından “9.ncı” olarak on bin lira ödül kazanmışım?

Verilen numarayı aramadan önce internetten, şu meşhur kampanyayı bir araştırayım dedim. Bir de ne göreyim? Meğerse bu klasik bir dolandırıcılık numarasıymış. Bir dolu insan bu işten mağdur olmuşlar. Verilen numarayı aramış, saf saf kontör yüklemiş, şifreler almış-vermiş ve para kaptırmışlar.

Ben de, belki beni okuyan birkaç kişiye faydam dokunur gayesiyle bu sayfalardan paylaşmak istedim. Bu tip mesajlara ilgi göstermeyiniz dostlar. Benden söylemesi.

@Üç sene önce bugün: Ege Kıyısında Antakya Lezzetleri

@Dört sene önce bugün: Beach Club'lar, Otobanlar ve Beş Yıldızlılar

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..