Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Şefaat ya Resulallah

Şefaat ya Resulallah
 

Nebi doğar, gül açar.
Gül açar, Nebi kokar.
Sevgili gider sevdiğine

Şefaat Ya Nebiyullah.


Rüyamda güller gördüm,

Resul kokan güller.

Sevdim onlara vuruldum.

Şefaat Ya Resulullah.


Seni seven gönüller,

Her devlete taht kursun.

Seni düşünen zihinler,

Her devlete ilmolsun.

Sen bize bir nursun.

Şefaat Ya Habibullah.


Fethettin gönülleri sefer sefer,

Seninle uyandık her seher.

Garipler hep seni bekler.

Şefaat Ya Resulullah.


Çocukları sever okşarsın,

Onları hep kollarsın.

Onlar sana vurgundur.

Şefaat Ya Resulullah.


Sen her gence rehbersin

Her genç ise sana âşık

Âşık olmasa rezildi bu gençlik

Aşkından mahrum etme Ey Nebi.


Gel gör bizi ey Allah’ın Resulü.

Tartılacak şu son mahsulü.

Gel gör ki şu günahkâr bizleri,

Şefaatinden mahrum etme Ey Nebi.

İhsan ALP

 
Toplam blog
: 9
: 556
Kayıt tarihi
: 15.05.07
 
 

Belki daha 13 yaşındayım ama yazarlık çoğu kişi gibi bana da ilgi çekici geliyor. Ben GALATASARAYLIY..