Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '08

 
Kategori
Futbol
 

Sefiller

Sefiller
 

Bayern leverkusen 5 gs 1

Vay beeeeee

Sözde avrupa fatihi ne hale geldi.

Aradaki farkları sıralasam yerim yetmez.

Biz stadımızı yapıyoruz . Stadımızda bayram yapıyoruz derbi maçları ile.....

Onlar daha stadlarını yapamıyorlar.

Aziz yıldırım acıdı onlara

O da biliyor fukuratepe’nin( tüh be yine ağzımdan kaçırdım) bir şey getirmeyeceğini

Gs beşer tane yiyiyor( tüh be yine ağzımdan kaçırdım)

Fener stadında yengeç dansı yapıyor

Herkesin siniri bozuluyor bu olaylar

Ergün gürsoy, zamanında ‘’fenerbahçe sportif ekonomik ve yapısal açıdan bizi geçti’’ diyordu. ‘’Ve bu bizim sinirlerimizi bozuyor’’ dedi.

Şimdi gelinen nokta fb Türkiyenin yüzakıdır

Sinirleri bozuluyor fener görünce

Sözüm ona dünya futboluyla ilgilenenler dünya ile haberleri yok.

Bu yazıyı bazı gerçekleri ortaya çıkarmak için yazıyorum

Alex avrupada yetersizmiş.

Ha ha ha ....... orta saha oyuncusu olmasına rağmen 9 gol atmış.

Şu anda yaptığı asist ile ş.liginin en çok asist yapan oyuncusu

Türkiyede 80 gol 4 sezonda.

Onun için herkesin gerçekleri görerek yorum yapmasını diler, Son şampiyon ve avrupanın en iyi Türk takımı olan fenerbahçeyi örnek almanız dileğiyle.

Zannetmiyorum ama inşallah alırsınız

Böyle olmasını istemezdik .

Gs ‘nin yine bir avrupa macerası sona erdi

Mardinli ergin......

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..