Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Şeftali çiçeği

Şeftali çiçeği
 

Onu ilk yol kenarında gördüm o kadar güzeldi ki beyazın masumluğuna bürünmüştü. Günler geçtikten sonra renginin yavaştan lila'ya doğru gittiğini gördüm. Bu benim çiçeğim olmalı dedim içimden rengi o kadar güzeldi ki büyüsüne kapılıverdim adeta. Ardından pembe'ye doğru yol alırken izledim onu, mutluluk saçıyordu..

Bu yaz yine gördüm onu

Beyaz'ın masumiyetini taşıyor üzerinde

Yavaştan lila'ya dönecek sanki bir bebeğin masumluğunda

Sonra yaz'ın pembesine dönüşecek

Yazı selamlayacak

Yaza merhaba diyecek..

Hoşgeldin yaz diyecek

O güzelim

Şeftali çiçeği.. 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..