Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '11

 
Kategori
Güncel
 

Şeftali ve Şike

Şeftali ve Şike
 

En sevgilim günlerden beri süren sessizliğini bozarak rastlantı ya bi cepten kontak kurdu… Özlemiş beni… Akşam tekrar aradığında da bana kızgınsın dedi… Bir  Ayça Tan seansında onu çoktan affetmiştim...

Şimdi bu özlenme hali bana bir  koydu; ne güzel işte özlenmişsin de geç.. Geçemedim.. Özlemiş beni şeftalimiyim ben! Pat diye özleniveren…

Demek ki bir kaç Ayça Tan seansına daha ihtiyacım var; affetme, serbest bırakma ve sevgi üzerine neyse…
Ama yani insan bazen pırasa özler, aşure özler, annesini özler sonra anne bana revani der.. Şeftali yerine başka bişey mi seçseydim acaba.. Ya da sıra sıra meyveler; çıtır yeşil elma…

Lacan demiş ki cinsel ilişki yoktur, ne alakası var demeyin var.. Yani demek istiyor ki cinsellik ayırır çünkü herkes kendi işine bakar. Yani bir ilişki bu halde ise hilelidir.. Ya da yataktan kalkılırken biri mahcup öteki rahatsa rahat olan kendiyle sevişmeyen taraftır; kısmen de olsa. 

Geleceğim malum nokta; hayatın kıymetlisi ve kendisi aşk o da hiç boşlukları sevmez; aldanamaz çünkü hakikatin paçasını yakalamıştır. Acı işte ordan gelir..…O 2 olan, 2 ile ulaşılma olasılığı olandır.. Cinsellikte oluşan boşluğu dahi kapatır. Cinsellik ayırıyorsa ötekinin bedeni üzerinden kendinizle olurken olur.. Hala fakında olmayan varsa  bi dikkat etsin..  Aşk bunu kapatır derken liberal saçmalık "süs" anlamında kullanmıyorum.. Bu konuyu sona derinleştiririz..

Ancak ön çalışma olarak tavariş Mustafa’nın, Mustafa hoca,  Mustafa Ceydilek’in “şeftali” üzerine bir yazısı vardı oraya bakılabilir…

Şeftali algılaması elbette bana aittir haksızlıktır tabi.. Ama algı durduk yerde alıp başını götürmez insanın.. Herhalde birşey tetikler.. Hayat dikkat önem ve özen ister ki herkesin bir tane… Tüketirken kendini başkalarını da sürüklememek gerekir.

Şeftali nerden çıktı ise sabah da aklıma turunç kokusu gelmişti, mevsimi de değil..
Normal saymak gerek, buraların havasından herhalde.. Aşk beklerken bir anda kendini şeftali buluyorsun "sivil anayasa" beklerken" şikeyasa"  sahibi oluyorsun, Allah nazardan saklasın…

 

 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..