Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '21

 
Kategori
Beslenme
 

Seher Akgül ile Detoks Yapalım

 

Herkese merhabalar .Milliyet blog ailesinde olmak muhteşem güzel bir duygu makalemde sizleri bu yılın ilk detoksuna davet ederek başlıyorum.
 
Birlikte #maydanozlimonkürü yapıyoruz Senede birkez mutlaka yaptığım bir kür bu #çok güçlü bir detoks olmasının yanında saçınızdan tırnağınıza sizi yeniliyor. Özellikle kadın hastalıkları ve rahim sağlığı konusunda müthiş
 
PKOS sorunu olanlar, adet gecikmesi ya da adet düzensizlikleri gibi sıkıntılı durumları düzene sokuyor. Karaciğer enzim bozuklukları, karaciğer yağlanması gibi #obezite nin başlıca sebeplerini ortadan kaldırıyor
ennnn sevdiğim #kür kesinlikle ve ennn çok önerdiğim kür.
 
Bu kür ile detoksa interaktif olarak binlerce kişiyle birlikte başladık.Maydanoz ve limon ile hazırladığımız hem lezzeti muhteşem hem faydası .#kilo aldınız #kilovermekistiyorum diyorsunuz o halde #zayıflama yolunda atacağınız ilk adım kesinlikle bu kür olmalı
 
Sizden tek istediğim tam 1- 5 gün boyunca atlamadan aralık vermeden yapın olur mu bu çok çok çok önemli!!
 
 
Sadece sabahları yapıyoruz bu detoks kürü.
 
15 gün boyunca her sabah 15 dal maydanoz 1 limonun suyu 1 su bardağı su robotta Çek aç karnına yudum yudum şifa niyetiyle iç eğer bunu düzenli yaparsan hiç abartmıyorum 1-5 gün sonra aynada bambaşka birini göreceksin ve kendini çook seveceksiniz..
 
Bu birçok şey demektir canım arkadaşlarım kendini seven kendine özen gösterir
 
Daha da motive olacaksınız Allah'ın izniyle bugün kesin başla ben başlıyorum hemen yarın bana katıl yine hergün bu sayfada 1 . Gün 2. Gün
şeklinde post açacağım katıl ve takipte kal bizden ayrılma birbirimizden kopmayalım başaracağızzzzz .
 
Ben eminim ya sen?? Hadi yaz konuşalım. Bu arada ilave edeyim
Bu kürü hamileler asla yapamaz, emziren anneler doktoruna sormalı, kronik alerjik rahatsızlıkları olanlarda aynı şekilde doktorlarına mutlaka danışmalıdır. 
 
Kimler başlıyor yarın sayımızı bileyim yazın bu arada yarın olmasa bile sonra başlamak için gönderiyi kaydedin
 
@seher_akgül buradayım bekliyorum hepinizi canım arkadaşlarım
 
Toplam blog
: 10
: 82
Kayıt tarihi
: 10.03.21
 
 

YouTuber, Beslenme Koçu Seher Akgül Kimdir? Gerek kişisel tecrübeleri, gerekse aldığı beslenme koçl..