Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '16

 
Kategori
Şiir
 

Şehidim, kınalı kuzum

Şehidim, kınalı kuzum
 

Şehidim, civan oğlum, kınalı kuzum,
 
Uzadı hasretim, yollarda kaldı gözüm. 
 
Sen gittin gideli, ben hep uykusuzum.
 
Bak sevincin habercisi bayram da geldi.
 
Sen de beyazın üstüne al beyazı ört de gel.
 
Şehidim, yiğidim, civan oğlum, kınalı kuzum, 
 
Gel sevindir bizi, beraber bayram edelim…
 
*****
 
Şehidim, kınalı kuzum, civan oğlum,
 
Üstüne beyazları giydirdiler, toprağı kürelediler.
 
Biri baş, biri ayak; iki işaret taşları belirlediler.
 
Dört bir yanımı hisar eyledi acılar, gamlar, çileler.
 
Şehidim, kınalı kuzum, civan oğlum,
 
Sen de beyazın üstüne al beyazı ört de gel.
 
Bak sevincin habercisi bayram da geldi.
 
Gel sevindir bizi, beraber bayram edelim.... 
 
 
 
Tüm şehitlerimizin annelerine, babalarına saygılarımı sunuyorum.
 
Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN
 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..