Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

26 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Şehidimiz var

Şehidimiz var
 

YÜREĞİMİZDE DE YANGIN VAR


Ben artık sabahları uyanmak istemiyorum,

Şehitlerimin arkasından ağlamak istemiyorım,

Gece olmasını hiç istemiyorum,

Kahpeler gece vururmuş artık biliyorum.

 

Şehidim rahat uyu diyemiyorum

Ananın acısını dindiremiyorum

Sen vatan için can verirken

Ben artık vatan sağ olsun diyemiyorum

 

Bir gün öcün alınacak

O zaman kanın yerde kalmayacak

Şimdi havlayanlar susacak

Vatan ilelebet payidar kalacak. 

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..