Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Şehidimle dertleşmek istedim...

Şehidimle dertleşmek istedim...
 

Dün bizler için, vatanı için, gözlerini kırpmadan canını veren şehitlerimizle beraberdik. Ekranlarda, şehitliklerde; o şehitlerimiz için gözlerimizden yaşlar damladı. Anneler evlatlarını ziyaret ettiklerinde. Baş ucunda şehitlerini sahiplenen Ulusun mektuplarını buldular.İsimsiz bir parça kağıda yazılan minnet borçları idi. Mezarın başındaki anne evladını okşarken, bizlerde vatanım için can veren şehitlerimi gönüllermizde okşadık/oksadım.. Benim tek tesellim onlar erişebilecek Allah katında en büyük mertebeye ulaşmış olmalarıydı.

Sizler olmasaydınız bu vatan olmazdı dedim.Orada mezar başlarında eğilmiş annelere döndüm haykırdım.Canınızdan bir evlat verdiniz 70 milyon evladın annesi oldunuz.

Dedim...

"- Seyit Onbaşı'yı Seyit Onbaşı yapan imandır. Hadi onu da inkar etsinler. Hadi ona da laikliğe aykırı desinler."

Demedim...

Ne haddime düşmüşdü böyle bir cümleyi kurabilmek.
Hele hele düşünebilmek.
İmanı sorgulamak.
Yaş mevfuhumu kaybolmuşdu aramızda, sen benim büyüğüm, bense senin kücüğündüm.
Şehidim sen kimsin diye soracak olursan, bu vatanı bize hediye ettiğin bireylerden bir tanesiyim.
Bu laik Cumhuriyetin içinde yaşıyan bir birey; sen beni tanırsın laikliği sonuna kadar savunan kişi olarak.
Beş vakit ruhuna gönderdiğim dualardan.
Şehidim bu gün Mevlid kandili Laik olmakla benim inancıma imanıma zincir vuramuyorlar. Bu mübarek günü orada nasıl yaşarsın bilemem.Ben burada inancı ağızların da değilde, kalbinde yaşıyanlarla beraber kutluyor, yaşıyorum.
Senin sayende...

İnsanlığın kurtuluşu için gönderilen son ve en büyük peygamber, bizim Peygamberimiz Hz. Muhammed (s.a.s.) 571 yılında Kameri aylardan Rebiü'l-evvel ayının 12.gecesi doğmuştur. Milâdî takvime göre ise bu, 571 yılı Nisan ayının yirmisine rastlamaktadır. Bu mübarek geceye "Mevlid Kandili" denir.
Sevgili Peygamberimiz Hz. Muhammed kendisinden önceki peygamberler gibi sadece bir kavme veya millete değil, bütün insanlığa peygamber olarak gönderilmiştir. O'nun diğer peygamberlerden en farklı yönlerinden birisi budur. Nitekim Kur'an-ı Kerim'de şöyle buyurulur:

"Biz seni bütün insanlara ancak müjdeci ve uyarıcı olarak gönderdik; fakat insanların çoğu bilmezler."

Mevlid Kandiliniz kutlu olsun.
Saygılarla.
 
Toplam blog
: 271
: 1289
Kayıt tarihi
: 20.02.07
 
 

Bütün canlıları seven, kendi penceresinden yaşamı anlamaya çalışan, onlardan bir şeyler öğrenmek ist..