Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '11

 
Kategori
Güncel
 

Şehidin değeri 10 saniye

Şehidin değeri 10 saniye
 

ŞEHİDİM, SEN BİZİM ŞEREFİMİZ NAMUSUMUZSUN.


28 Ekim günü Osmaniye ilinde görevlerini yapmakta olan trafik polislerine pkk denen, KUNDAKTAKİ BEBEKLERİ ÖLDÜRMESİYLE ÜNLÜ TERÖR ÖRGÜTÜ tarafından uzun menzilli silahlarla kalleşçe, şerefsizce, namussuzca ateş edildi.

Açılan bu ateş sonucu 2 trafik polisi şehit oldu.. Biri ise yaralandı. Yaralanan polisimiz Osmaniye Devlet Hastanesinde ameliyat edilerek yoğun bakıma alındı.

Bir arkadaşımı ziyaret için işyerine gittiğimde olayı konuştuk. İki erkek ne söyleyebilir diyerek hayal gücünüze bırakıyorum ne tip konuşmalar olabileceğini…Sadece buraya yazamıyorum onları. Ben az söylüyorum siz çok anlayın…

Olayın nasıl gerçekleştirildiğini anlamak için haberleri izlemek istedim. Televizyon kanallarını dolaşırken o saatte sadece Kanal 7, de haber olduğunu öğrenerek beklemeye başladım.

Haber proğramı  başladı. İlk olarak Van-Erciş depremi konu edildi. ( Ölenlere Allah rahmet eylesin. Ailelerine Allah sabır versin )

10. DAKİKA,  ŞEHİT HABERİ YOK……….

Canlı bağlantılar, mucize denecek kadar uzun saatler sonra hala canlı insanlar çıkarılması konu edildi. Aile bireylerinin “ Hayır, o yaşıyor “ diye direnerek tekrar ekipleri bakma konusunda ikna etmesi ile hayata dönen kişiler anlatıldı.

30. DAKİKA, ŞEHİT HABERİ YOK….

Arkasından bir çocuğun doğum günü kutlamaları haberi ekrana geldi..

Bu haber yaklaşık olarak 10 dakika sürdü.

45.DAKİKA ŞEHİT HABERİ YOK……

Cumhurbaşkanı AB-Dullah Gül ve başbakan Recep Erdoğan,ın Van-Erciş,e gelmekten vazgeçmeleri ekrana geldi ve sebepleri anlatıldı. Yine depremle ilgili haberler devam etti.

60. DAKİKA VE ŞEHİT HABERİ YOK….

Fehmi Koru'nun  kendisinin söyleyip kendisinin dinlediği ve spikerin çanak soruları ile devam eden yorum kısmı ekrana geldi.

Gelen yardım kamyonlarının yağma edilmesi, ihtiyacı olmayanın da yardım alması, çadırların ihtiyaç sahiplerine verilmemesi, Bakan Eker'in ağlama sahnesi ile haberler devam etti. 

75.DAKİKA VE ŞEHİT HABERİ YİNE YOK……

Artık benim çıldırdığım dakikalar ve başka birinin bile olsa asla kapattırmadığım televizyon  ve Kanal 7 ekranında nihayet OSMANİYE adını duyunca içerdekileri susturduğum an geldi. ŞEHİT POLİS MEMURLARININ HABERİNİ izlemeye başladım….

Ama sadece başladım… Çünkü başlaması ile bitmesi bir oldu….

Spiker sadece Osmaniye,de iki polis memurunun ŞEHİT OLDUĞUNU SÖYLEDİ ve polis memurlarının adını ( MEHMET ALİ ÜNAL – VAHAP ALAGÖZ ) söyledi ve bu haber bitti….

Spiker bu haberi o kadar acıklı bir yüzle  !!!!!!  söyledi ve anında başka bir habere geçti…

Allah şahidimdir, bu haber  10 saniye bile sürmedi……….

KANAL 7 EKRANLARINDA;

Görevini yaparken ŞEHİT OLAN POLİSLERİN, DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI KADAR DEĞERİ YOKMUŞ BUNU ÖĞRENDİM……

O polislerin YETİM KALAN EVLATLARININ, TİYATRO OYUNCULARI KADAR DEĞERİ YOKMUŞ BUNU DA ÖĞRENDİM.

Kanal 7 ekranlarında  bundan sonra TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ’NİN, TÜRK MİLLETİNİN, TÜRK POLİSİNİN, TÜRK ASKERİNİN, vatanına yararlı olan, Albayrağı için mücadele eden  bir insanın asla yer alamayacağını öğrendim. ŞEHİT OLSA BİLE…….Evlatları yetim bile kalsa…. Eşleri dul bile kalsa….

UĞUR BOZDOĞAN  30-10-2011  

 
Toplam blog
: 31
: 553
Kayıt tarihi
: 20.04.11
 
 

Adım UĞUR BOZDOĞAN. . İşimden arta kalan zamanlarda Türk Halk ve Sanat Müziği dinlemeye ve bildiğ..