Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '07

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Şehir eşkıyalarına tepki göstermek yasak

Şehir eşkıyalarına tepki göstermek yasak
 

Şehrin göbeğinde çatışan şehir eşkıyaları bir kadını vurmuşlar. Annesini vurup, yaşam boyu yatağa mahkum eden şehir eşkıyaları hemen tahliye edilince oğlu tepki göstermiş. Asıl olanlar sonra olmuş. Sen misin tepki gösteren, demişler ve 301. maddeden dava açmışlar. Bu akşam Kanal D’de haberlerde izlerken dondum kaldım. Böyle saçmalık olmaz. Hala umudum var, yarın birileri çıkıp “Kanal D yanlış haber verdi, yok böyle birşey” diye açıklama yapacaklar diye. Herhalde bu yalanlamadan en çok Mehmet Ali Birand mutlu olur. Şimdi bir ihbarım var. Bu akşam haberlerde Mehmet Ali Birand da o isyan eden gence destek verdi, onun hakkında da acilen 301. maddeden dava açılsın. Hatta ben de bu yazımda çok açık yazmasam bile o gence destek olduğum yorumu yapılabilir, bana da dava açılsın. Okurlardan ricam olacak, sakın o gence destek mesajı yazmayın yoksa siz de 301’lik olursunuz.

Bu 301. madde nelere kadirmiş de haberimiz yokmuş. Bu yasa değiştirilsin ama değiştirilmeden önce işe yarasın, nasıl mı?

Belinde ruhsatsız silahla dolaşan magandanın bu davranışının anlamı açıkça şudur: “Ben takmam bu yasağı, taşırım bu silahı, varsa devletin gücü alsın bakalım belimden. Ben ne devletin yasasını dinlerim ne de yasağını”

Silahıyla sokakta ateş açıp masum insanları vuran şehir eşkıyasının bu davranışının anlamı açıkça şudur: “Ben herkesten üstünüm, devletten de üstünüm, kimse bana karışamaz”

Bu açıklamalar çok hafif bile kaldı, bu haliyle bile ruhsatsız silah taşıyan herkes 301’liktir, acilen dava açılsın.

301. madde değişmeden önce işe yarasın, magandaların ve şehir eşkıyalarının silahlarından kurtulalım.

Silah yalnızca onu taşıma hakkına sahip olan için kutsaldır, diğerleri için adi bir cinayet aracıdır.

Asla silahı olmamış ve olmayacak bir yurttaş olarak, başkalarının da silahının olmamasını istemem en doğal hakkımdır. Devletin görevi bunu sağlamaktır.

Devlet tüm silahları toplasın, hemen!

Sivil silahlanmaya hayır!

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..