Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

ŞEHİR PARKINDA

Ben bir ağacım şehir parkında

Büyük binalar var tam karşımda

Altımda insancıklar el ele diz dize

Dallarımda kuşlar şakır dize dize

 

Ben bir ağacım şehir parkında

Kimler kimlerin tam farkında

Uzaklardaydı aslında köküm

Geldiler insanlar sökün sökün

 

Ben bir ağacım şehir parkında

İnsanlar vardır karşı kaldırımda

Sel olup akarlar akşam sabah

Geçer zaman bir ahla ve vah

 

Ben bir ağacım, şehir parkında

Acımla neşem, kendi çapımda

Sökülüp geldim küçük yaşımda

İçimde hasret kendi vatanımda

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..