Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '21

 
Kategori
Şiir
 

Şehir

 

asvaltta yönünü şaşırmış arabalar

ışıkta dama oynayan yayalar

boşlukta uçuşan saksılar

hırtlar vırvırlar zırzırlar

beni bu şehir yoruyor, be kardeşim !

kilden evlerin çatılarındaki kıytırık tuğlalar

üç kuruşa takla atan dolandırıcılar

cinayet yerinde sızlanan katiller

sokak aralarında  kaydırak oynayan sabıkalılar

beni bu şehir yoruyor, be kardeşim !

kadının dinmeyen acısı

yılışık adamlar bıyık buruyor gizlice

işte çakalın biri; kirlimi kırli beyni

sanırsın havayı  dövüyor eli

beni bu şehir yoruyor, be kardeşim !....28.08.2021/Ank.

 

 
Toplam blog
: 129
: 98
Kayıt tarihi
: 09.09.08
 
 

Trabzon 1958 doğumluyum. Ankarada ikamet ediyorum. Bir kamu kurumunda memur olarak çalışıyorum. Y..