Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Şehit analarına sesleniş!..

Şehit analarına sesleniş!..
 

İlk önce, dün haince kurulmuş pusuda şehit düşen askerlerime, onları yaratan Rab'bim den rahmet, kederli, yaslı ailelerine sabırlar diliyorum. Milletçe büyük bir üzüntü yaşıyoruz. Allah bir daha böyle acılar yaşatmasın.

Analar, yavrularını ne zorluklarla dünyaya getirirler, onlara zarar gelmesin, hastalanmasın, üzülmesin, saçının teline zarar gelmesin diye, gece gündüz ciyer paresinin, gözünün nurunun peşinden koşar. Canı yandığı zaman ananın yüreği kor olur. Onu besler, büyütür, okutur "vatana millete hayırlı evlat olsun" diye çırpınır. Bir anaç tavuk gibi kanatlarının altında gezdirir, gözünden sakınır. Askerlik çağı geldiği zaman, peygamber postu, vatan kucağı deyip, kınalar, davul zurnalar eşliğinde asker ocağına gönderir...

Nereden bilebilir bir şerefsiz, vatan haininin, kurşunlarına hedef olup, şehit olacağını. Yandı ananın yüreği, ateş değil, kor düştü yüreğine. Nasıl feryat etmesin gözünün nuru, ciyer paresi yoktur artık..

Üzülme!.. canım anam, oğlun ŞEHİT, sen ŞEHİT ANASI OLDUN.. Hepimiz biliyoruz ki şehitler ölmez, "o" her zaman senin yanın da olacak, seni her zaman görecek ve ahirette sana şefaat (kurtaracak) edecek.. Şimdi "o" cennetin en güzel yamaçlarında huriler eşliğinde geziyor. Sana cennette altından ırmaklar akan köşkler hazırlıyor..

Üzülme canım anam, sen bu dünyada evlat acısı ile imtihan edildin.

Evlat acısının önüne hiç bir acı geçemez bunu biliyoruz, feryadın feryadımız olsun, bütün ülke hep birlikte feryat edelim ama geri getiremeyiz, ciyer pareni..

Biliyoruz ateş düştüğü yeri yakar, ateş değil kor düştü yüreğine ama, SABIR ANACIM..Sen de bu sabrınla SEHİT yavrunun yanında yer alacaksın.. Seni ne kadar teselli etsekte işe yaramayacağını biliyoruz..

Bütün ülke seninle beraber senin yasını tutuyor. Sen üzülme, şehitimizin kanı yerde kalmayacak, yine bu millet top yekün BİR olup bütün VATAN HAİNLERİNİ YOK EDECEKTİR.

GÖNLÜNÜ FERAH TUT CANIM ANAM...

Şehit olmuş, bir askerin önceden annesine yazdığı notları!..

" Canım anam, seni o kadar özledim ki!.. burnum da tütüyorsun, şimdi yanımda olsaydın, doyasıya öpüp koklasaydım seni.

Şimdi dağlar var aramızda, yollar, uçurumlar sana ulaşmak o kadar zor ki...Ne olur beni affet, seni üzmeye hakkım yok biliyorum, ama bir gün şehit olursam, sen üzülme VATAN SAĞ OLSUN ANACIM. Biliyorum yanacak yüreğin, ama sabret. Elbet bir gün, Hak'kın vaat ettiği günler gelecek, o zaman bizde kavuşuruz. Canım bu VATANA KURBAN OLSUN, KANIM SON DAMLASINA KADAR HELAL OLSUN. Elimde sancağımla gidiyorum, cennet yamaçlarında, sancağı teslim edecek birilerini bulurum.

CANIM ANAM HAKKINI HELAL ET....."

Not: Askerin notunu, yıllar önce babaannem den dinlemiştim. Çünkü onun ilk eşi Çanakkale'de şehit düşmüş.

Bütün milletimizin başı sağolsun, Allah bir daha böyle acılar yaşatmasın.

GÜLAYCA

 
Toplam blog
: 16
: 973
Kayıt tarihi
: 16.09.07
 
 

Ben Gülay Bilici, Ankara'da doğdum, eğitimimi Ankara'da tamamladım, özel bir okulda eğitimci olar..