Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şehit oldum!!!!

Şehit oldum!!!!
 

Erkek adam ağlamaz, dediniz. Canım çok yandığında, arkadaşımdan yediğim dayakta, sevdiğimden ayrıldığımda hiç ağlamadım. Ağlamamayı öğrettiniz bana. Okulu bitirmeden, ne bisiklet aldınız, ne bilgisayar, ne futbol Topu. İlla Okumam gerektiğini öğrettiniz bana.

İyi bir adam olmam için Üniversiteyi bitirmemin şart olduğunu söylediniz, bunun içinde dershane şart dediniz. Bütün çocukluk oyunlarımı aldınız elimden. Hafta sonları mı da çaldınız benden, sırf ders çalışmam için, bütün oyunlarımdan, misketimden, topaçımdan, f utbol topumdan alıkoydunuz.

Bir kız sevdim, önce oku, sonra askerliğini yap dediniz.Sevdirmediniz.Büyüklerimdiniz siz haklıydınız.

Bir fikir attım ortaya, sen daha çocuksun askerlik yapmamış, adam olmazsın dediniz.Sustum.Öyle ya ben daha çocuktum.Önce asker olmam lazımdı sıraya konmam için.

Gün geldi, çattı, ne sevdiğimin elinden tuttum.ne futbol topumun peşinden koştum.Nede elimde dondurma, sahilde dolaştım.

Nihayet gidiyordum.çıkmıştı kağıdım.Askerlik Şubesinden kağıdım geldiğinde, , içim buruk oooohh beee demiştim.Büyüyeceğim.Mevlid okuttuk önce, sonra Terminalde dedem davul zurna getirmişti de güle oynaya uğurladınız beni.Ben biliyordumki, ağlıyordu anam, babam kardeşim.Ama benim başım dik.Otobüs girdi yoluna, ver elini askerlik.

Geldim Asker ocağına, adam olmak için bir basamak kaldı.Onu öğrenmeliyim burada.

Vatan toprağı beklemenin, hele de bu zamanda adam olmanın erdemliği üstüme düşmüşken. ŞEHİT OLDUM.

Hani adam olacaktım ben.Sıraya konacaktım gittiğim mecliste.

İki sözüm dinlenir olacaktı dost sohbetlerinde,

İyi bir evlat olacaktım, Anne baba size.Ne oldu şimdi?

Hafta sonlarım bana alacaktı.Üniversiteyi bitirdim ya, bir işim olacaktı.

Bir sevgilim olacaktı, saçına değecekti parmak uçlarım, tenine değmenin hazzını yaşayacaktım hani.

Milli bile olamadım ki baba ben..Sen anlatmıştın o kaldı kulaklarımda..

Aşkın hüzününü yaşayarak ağlayacaktım daha, sahilde bankın üstünde kavgalar edecektim kıyamadığımla.Bir yastıkta kocayın temennileri ile girecektim gerdeğe,

Baba olacaktım ben, ciğerparem' den bana hediyeyi kucağıma aldığımda, baba bak, sende Dede oldun diyecektim hani.

Yarınlarım olacaktı, oy kullanacaktım Ülkem için.

Bir kadehin ucundan tutacak, geceleri sabaha denk getirecektik dost sohbetlerinde…

İyi bir evlat diyeceklerdi hani..

İyi bir Baba,

İyi bir Eş,

İyi bir Komşu,

İyi bir Vatandaş,

İyi bir dost,

İyi bir Dede,

Halbuki, BEN ŞEHİT OLDUM..

Son sözüm sanadır annem, son sözüm sanadır babam;

İyi oku beni, iyi anla;

Bu Vatanın çiftçisi, memuru oldun, köylüsü, kasabalısı oldun, Şerefli, namuslu, vatanına, bayrağına sahip çıkan bir neferi oldun.Beni öyle yetiştirdin ki anne, baba ben ŞEHİT Oldum. Geride bıraktığım;hayallerim, yaşanmamışlıklarım, özlemlerim, görememişliklerim, ağlamamışlıklarım, Adam sıfatına girememişliklerim, yar bakışına , ana kucağına, baba sıcağına hasretlik olsa da…

Resim:www.sehitlerolmez.com

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..