Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '07

 
Kategori
Güncel
 

Şehitler ölmez, vatan bölünmez!

Şehitler ölmez, vatan bölünmez!
 

Artık haberleri izleyemiyorum. İçim acıyor…

Her gün bir sürü şehit veriyoruz.

‘Her şey vatan için’ diyerek hazırlanan askerlerimiz, dimdik ayakta durduğumuzu göstermek için, kimseye boyun eğmemek için her şeylerini vatana veriyorlar işte…

Benimde kuzenim Şırnak’ta; gerçekten zor ya…

Aslında bende orada görev yapmak isterdim. Vatanım uğruna hiç gözümü kırpmadan canımı feda ederdim. Öyle kolay kazanılan bir yer için değil sadece benim vatanım ‘Türkiye’m için canımı verirdim. Siz de verirdiniz dimi?

Aileler… Ailelerin feryatları…

Hemen hemen hepsi aynı şeyleri diyor: ‘Şehitler ölmez, vatan bölünmez!’. Bir annenin ağzından çıkan sözcükler aynen şöyle: ‘ Bir tanesi vatan uğruna gitti. Üç tane daha yetişiyor. Onlar da feda olsun. Yeter ki bu vatan ayakta kalsın!’

Hala böyle anneler, babalar oldukça bu vatan hayatta bölünmez; şehidimizin de gözü açık gitmez..

Bu vatan bölünmez, şehidim ölmez. Sen korkma anacım bu vatan öyle kolay temizlenmedi pisliklerden; öyle kolay da kirlenmez. Şehidim; sen rahat uyu! Sen yoksa 'BİZ' varız. Biz gençler oldukça da bu vatanı kimse bölemez. Bu şanlı bayrağı da kimse kolay kolay indiremez. Sen rahat uyu şehidim, sen rahat uyu…

 
Toplam blog
: 37
: 967
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Blog yazarlarından Esma Kahraman'ın önerisi üzerine yazılarımı sizlerle paylaşmaya karar verdim. Esm..