Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Şehitler ölmez

Şehitler ölmez
 

Ebru sanatı- Sökeli sanatçı Mustafa Akgün


Her şehit haberi geldiğinde

Dedem gelir aklıma

Hüzünlerim yığılır başıma

Bükerim boynumu

Bakarım karşıma

İki damla yaş karşılar baktığıma

Dedemdir o baktığım

Dalar giderim derinlere

Sıkça arar oldum bugünlerde

Şehit dedemi

Hiç görmedik ya onu

Ne babam

Ne anam

Ne kardeşlerim

Ona yanarım işte

Ona yanarım işte

Onun yoksunluğunda yaşadım

Bu yaşıma geldim

Yiğit bir delikanlı olduğunu öğrendim

Bir de aynı benim gibi

Onunda çulsuzun bir olduğunu

Adım onun adı onun da adı Halil

Ben dedemi gıyabında da olsa

Çok sevdim çok

Ben bir şehit torunuyum

Ben bir şehit torunuyum

Biz hep onunla övünürüz

Her nekadar

İçimiz yanık

Boynumuz bükük yaşasak da

Odur bizim tek övüncümüz

Biz bir şehit ailesiyiz

Biz bir şehit ailesiyiz

Hep boynumuz bükük

Hep ciğerimiz yanık

Hep dudaklarımız tutuk

Hep gözlerimiz uzaklara bakık

Şen kahkahalar yakışmaz

Tebessüm yeter bize

Biz bir şehit ailesiyiz

Onun onurunu yaşatmak görev bize

Onun onurunu yaşamak yeter bize

Seslenirim çoğu zaman

Ey dedem gel otur karşıma

Sarılalım birbirimize

Şöyle dedeli torunlu

Şimdi benim

Senin ikinci nesil torunlarınla

Eylül’üyle Ela’sıyla Ali Aslan’ıyla

Deniz’iyle Nehir’iyle yaptığım gibi

Onlar senin filizlerin dedeciğim

Onlar senin filizlerin

Sevin işte buna

Onlardır seni filizden filize uzatacaklar

Şehitler ölmezmiş dedeciğim

Allah söylüyor bunu Kuranda

Sen ölmedin işte

Yaşıyorsun Tanrımızla birlikte

Hem de onun yanı başında

Bizlere de nasip olur inşallah

Senin yakınına gelip oturmak

Sarılıp boynuna ağlamak

Kavuşmak önce Tanrıya sonra da sana

Canım dedeciğim benim

Canım dedeciğim benim

Canım dedeciğim benim

Seni çok özledim çok

Gelsen tutsan elimden

Sarılsam boynuna yürekten

Yeter bana

Yeter bana

Yeter

Yeter

Kal sağlıcakla dedeciğim

Yasını unutacak değilim

Yasını unutacak değilim

Sensin benim biricik ümidim

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

...

Saygı sevgi

Ve tüm şehitlerimize Allah'tan rahmetler dileklerimle

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..