Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Şehitlerimize Ağıt

Bir hain kurşun

bulduğunda yüreğimi

Yirmisindeydim.

Sevdalıydım

Ülkemin taşına toprağına,

Kurduna kuşuna

Canına, canânına

Ve Karagözlüme

Kıpır kıpırdı yüreğim

Işıl ışıldı gözlerim

Bir nehirdim,

sevgiye akan.

Bir volkandım,

Ülkemi ısıtan.

Ağlama !

Ağlama anne.

Sil gözlerini Kara gözlüm.

Ben şimdi her yerdeyim !

Açan çiçekte

Doğan bebekte

Yakılan ağıtta

Ve ülkemin geleceğinde...

Şehit öğrencim, Özkan Adıgüzel için yıllar önce yazmış olduğum bu şiiri , tüm şehitlerimizin aziz anısına armağan ediyorum.

Fotoğraf: Milliyet,

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..