Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

Şehitlerimize

Şehitlerimize
 

Gencecik fidandı büküp kırdılar
Dalları kavruldu yaprak isyanda
Ömrün baharında çekip vurdular
Ona makber olan toprak isyanda
 
Babam donup kaldı anam ağladı
Kurşun bana değdi onu dağladı
Bir yavuklum vardı kara bağladı
Al kanımı gören bayrak isyanda
 
Derdi nedir itin anlayamadım
İçimdeki kini saklayamadım
Kahpenin dölünü haklayamadım
Vakitsiz vuruldum yürek isyanda
 
On biri gitse de koca ulus var
Boşa kaçma köpek dar gelir dağlar
O tepeler size olacak mezar
Size çukur kazan kürek isyanda
 
Münbiç’e de kaçsan yine gelirler
Girdiğin deliği arar bulurlar
Komazlar bu hakkı senden alırlar
Pusuya yattığın yarık isyanda
 
Kalleş kurşun sıktın döktün kanımı
Kanıma buladın dört bir yanımı
Vatanıma feda ettim canımı
Üstüne bastığın çarık isyanda
 
Melanî’nin derdine derman olunmaz
Vatanın uğruna boşa ölünmez
Bir çınardır ulus asla bölünmez
Dalından dökülen yaprak isyanda 
 
Melanî  /Tahsin MELAN
 
Toplam blog
: 87
: 3041
Kayıt tarihi
: 07.09.06
 
 

Çankırı doğumlu (1954). İlk ve ortaokulu tamamladıktan sonra liseye Ankara'da devam etti. Özel ti..