Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Şehitlerimizin anısına

Şehitlerimizin anısına
 

Ağlıyorum, ağlıyoruz…

Bundan başka ne yapıyoruz?

Uzun bir uykuda milletim… Görüyorum, biliyorum diyor ama maalesef ne görüyor nede biliyor sadece uyuyor…

Şehit veriyoruz ertesi gün unutuyoruz…

Hani şehidimin kanı yerde kalmayacaktı… Şehidimin kanını magazin programlarımı temizleyecek?

Şehit haberlerini zaplarken, Seda’nın aşkını zaplamayanlara kızıyorum…

En çabuk unutan millet ilan ediliyoruz, ona da gülüp geçiyoruz hatta onu da unutuyoruz…

Unutuyoruz her şeyi unuttuğumuz gibi…

Biz bu vatanı kolay kazanmadık.

Analarımız sırtında cephane taşıdı…

Ne diye şimdiki analarımızın evlatları şehit olsun, onların da ciğerleri yansın, yüreğine evladı yerine taş bassın diye mi?

Bu vatan 30 kupon karşılığı değil, bu vatan şehit kanları ile alındı…

Uyan ey milletim, uyan ey güzel insanım…

Sen TÜRKsün silkelen ve kendine gel

Evlatların hainler tarafından öldürülüyor sen üzüldüm diyorsun… Üzülme tepkini göster…

Sınır ötesi sabrımın ötesi oldu artık…

Sabrımız taşacak değil taştı…

Bu selde biz değil PKK boğulsun…

Analarımız gene feryat figan… Yürekleri yanıyor.

Daha ne kadar şehit vermemiz lazım…

Bak senin için yine güneş doğdu kalk yattığın uzun uykudan ve artık yeter de…

Güzel ülkemin insanı evlatlarınız için tepkiniz gösterin…

23 yıllık bu yılanı hep birlik de bitirelim.

Not: Her akşam şehitlerimize saygı için 21:30 da ışıklarınızı 1 dakika söndürüp açın…

SEN DE UZAT HADİ ELİNİ…

 
Toplam blog
: 28
: 1145
Kayıt tarihi
: 03.11.06
 
 

1984 yılında Ankara’da doğdum. Yaşadığım şehre yani Ankara’ya bayılıyorum. Hayatımın 2/3 ünü gülerek..