Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '11

 
Kategori
Deneme
 

Şehr-i kıyamet

Şehr-i kıyamet
 

Ey altın şaşkınlık, berrak toyluk, ey renginde eridiğim bahar! 

Ey yeninin sabun kokan elleri, kiremit kırmızıları, süt ılıklığı! 

Deyin, şimdi tortu tutan, katılıp kalan sizin çocuğunuz değil mi? 

Ya siz, ey acı yeşil tarlalar, ya siz ham yemiş yüklü dallar,  

Hiç mi ellerim değmedi size, hiç mi halleşmedik, hiç mi ağlaşmadık,  

Yıldızlar vardı, seslerle birlikte dönenip dururdu onlar,  

Beyaz ıslıklarla yeleleri kabaran atlarla geçerdim can acılarından 

Ben sizin değil miyim, neden renklerinizi çektiniz benden 

Kokularınızı haram kıldınız, neden eteklerinizi topladınız,  

Yıldızların bir gün koca körlükleriyle boğazıma takılacağını nereden bilirdim 

Ben nereden bilirdim ürpertmeyeceğini bir daha yağmurların 

Göbeğimi kestiniz topraktan da 

Bir taş üstünde unuttunuz beni aşkolsun size 

Ah ayva ezdiğim dikensi taşlar da yok artık, ah serin çeşme taşklıkları da 

Tadamıyorum elmada buruk şerbeti, yutkunduğum acıyla sersemledikçe 

Uykum geliyor, uykum 

Dokunduğum ne varsa kayıyor bilincimin altından 

Nasıl da güzeldi oysa 

Selamlaşmak gölgemle 

Bulanık bir göldür şimdi kıyısında bulunduğum 

Ah aşkolsun size yapraklar soluğum kadardınız siz 

Nasıl ellerinizi çektiniz çamurlu ellerimden 

Ah nasıl çırçıplak koydunuz dallarımı 

Hangi kaynak verecek bana şimdi kaybettiğim kalp atışlarının muştusunu 

Nerede o iksir kaldıracak kollarımdan 

Ben sizin arkadaşınız değil miydim, ah nasıl olur 

Hanımellerinin sırtı dönük, küstüm çiçekleri bilmiyor gün ışığını 

Su ıslatmıyor kurak yolları artık ey varlığın kalbi 

Adı nedir bu ruhumu saran çelik tülün 

Ne de sabah tazeliyor çocuk saçlarımı 

Ve akşam koca bir leş gibi düşüyor üstüne soluğumun 

Ben sizin değil miydim ey kızaran güz bahçeleri 

Yarım ay uyutmaz mıydı beni kanatlarla doğrulmaz mıydım ak düşlerimden 

Nereye gitti can suyu yaşamak kudretinin 

Bu taş çöl anladım yazgıdır bana artık 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 44
: 412
Kayıt tarihi
: 13.01.11
 
 

Merhabalar ben bir kamu kuruluşunda görev yapmaktayım, yazmayı okumak kadar seviyorum. Ağırlıkla ger..