Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '20

 
Kategori
Şiir
 

Şehrim Gibiyim!

Yıldızları hala saymadım.
Dolunaya türkülerimi söylemedim!.
Mesela güneşi gözlerimde batırmayı seviyorum.
Ya da bir fotoğrafla hayatı betimlemeyi.
Uzak denizleri seviyorum . Güneşi öpmeyi.
Ya da, kızdığımda çıkıp yürümeyi.
Yağmurlu havayı seviyorum.
Lokum gibi domates yemeyi.
Ya da, dağların eteklerine inen kızıl bulutları.
Kekik kokusunda sanki şehrim gibiyim .
Şehrim tutuyor ellerimi, gözlerimi .
Yazmadan yaşadığımı anlayamam, ben.
Okumadan uçurtmaları salamam.
Mavi bir gökyüzü ısmarladım, bu gece.
Güvercinler uçsun özgürce.

 

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..