Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Şehrimi başa yıktın

Şehrimi başa yıktın
 

Dokunma başka tene, demiştim ya gitmeden
Kulak arkası yapıp, şehrimi başa yıktın
Başka dile okundun, sözler verip yitmeden
Beni bendendi kapıp, şehrimi başa yıktın.

Meçhul adres yarattın, aşk gölünde yüzerken
Canım densiz arattın, olur olmaz süzerken
Zaman en büyük kayıp, bi/çare bilemedim
Mazini dünden sayıp, ar ettim silemedim.

Bozmam yeminlerimi, dolan ey gönlüm dolan
Sürünsem de aşkından, özde çıraymış solan
Tan rengi haz versede, semaya avuç açmam
Azat mahkûmu elim, intizar bile saçmam.

Girdabın anaformuş, yelin estirip seçen
Sinenin buzulundan, nefes kestirip içen
Cümle narım solsa da, duman atıyor külüm
Kılı kırk mı yarmalı, tene batıyor zulüm.

Namus kırk tas sanığı, döndürüp durdun başta
Gecenin yanığını, söndürüp burdun yaşta
Yıktım kabı kacağı, nedamet olsan bile
Bir pula sattığımsın, sefama dolsan dile.

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..