Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Şehrin korkunç yalnızlığında

Şehrin korkunç yalnızlığında
 

Şehirler
Büyük şehirler
Sadece ismi var
Gerisi yalnızlık
Ah büyük lafına aldanan ben
Sıkıştım kaldım şehrin korkunç yalnızlığında
Ah o çamur kokan çocukluğum
Çamurdu sokakları
Elektrik yoktu ama dostluk
Büyük sevgiler vardı
Pırıl pırıldı insanlık
Nasıl uzak düştük
Tanımadığımız bu şehirlere
Yalnızlığın girdabına nasıl düştük
Düştük ve öylesine kaldık
Ne kapıyı çalan
Ne halimizi soran var
Yok mu idi daha uzakları
Yarım kalan cümlelerin ardından daha uzağı yok mu idi
Mezarlıktan daha yalnız bu şehirler
O çocukluğum çamur kokan
Yayan yollarında koştuğum
Yıkık evim
Yağmur yağdığında tavandan akan yağmur damlaları
Odanın içinde leğenler
Damlayan yağmurlar leğenler içinde
Komşuluk vardı
Dostluk vardı
Yalnızlığın adı konulmamıştı
Sıkıştım kaldım şehrin korkunç yalnızlığında

 


Mehmet Aluç
 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..