Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '06

 
Kategori
İstanbul
 

Şehrin sokakları

Çok hikaye var bu şehrin sokaklarında. Benim hikayelerim. Yürürken gördüklerim, yetişirken dokunduklarım, açken baktıklarım, aşıkken güldüklerim, koşarken geçtıklerım... Evlerin içine bakmayı severim ben, pencerelerden. Sankı onların ki çok baska hayatlarmıs gibi.. Çok baska hayatlar yok oysa. Acıların yeri değişik, sevinçlerin de adı baska. Onun hüznü benimkinden daha kocaman değil, sadece onun.

Telaş yer değiştirse bu şehirde... Acılar acele etse, sevincimiz trafikte sıkışsa. Öyle dursa hersey bir an, sadece bir an..
Yapayalnızken bıle bu kadar kalabalık olmak, bu sehrin senden aldıgı ıntıkam sankı. Gitsen uzaklara, kalabalık gelmez mi sanıyorsun peşinden? Anladım ki gitmeler bir işe yaramıyor. Neyi birakmak istıyorsan geride, seninle geliyor. Öyle oluyor.

Sokaklarını seviyorum bu şehrin. Orada, evin basamagında oturmus, elindeki simiti kemiren çocugun burnunu silmek istıyorum ve simitinden yemek. Caddede kosan delıyle konuşmak ıstıyorum, akıllı akıllı.. Köşeyı dönen fahıseyle cay ıcmek ıstıyorum, işlerden bahsederek !
Bu sehırde bazen mutluluk bile hüzün veriyor insana. Ya da hüzün o kadar yerleşiyorki yüzüne, mutluluk sadece gecerken uğruyor, yatıya kalmıyor. Hoş tutmak lazım güzel anları galiba, kırmamak, dökmemek. Yoksa gidiyor işte, sessizce gidiyor..

Yüzler görüyorum bazen kalabalığa karıştığımda. Annemin yüzünü, babamın, onun.. Gecip gidiyorlar yanımdan.. Dönüp bakıyorum, zaten yokmuşlar! Gülüyorum.

Kalabalıklardan hikayeler, hikayelerden yalnızlıklar çıkarıyorum.
Bu şehrin sokaklarını gezerken, pencerelerden içeri bakıyorum.
Öylesine...

 
Toplam blog
: 2
: 524
Kayıt tarihi
: 06.11.06
 
 

1967 Bursa doğumluyum. Liseden sonra Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji'ye girdim. Sonra Londra'da Lond..