Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şehürlü eylenir köylü bakar...

Şehürlü eylenir köylü bakar...
 

Kibar Feyzo filminden bir kare...


-Heyyyyy!!! Koş... Koş...
-Ne var? Ne barıyosun o kadar be!... Öldüm soluklanayım azcık.. hıh...hıh...hı...hı...
-Bırak şimdi topram soluklanmayı yahu..
-Ulan noldu be söyle artık? Başlıcam şimdi sülalenden!
-Hokümetten birileri gelmiş. Bizim muhtar emmiyle konuşuyorlar.
-Eee n'olmuş? Hokümet her sene seçum zamani geli, konuşi, gidiii. Bunun için mi nefes nefese bıraktun beni akulsuz alık Hüseyin!
-Bak lafına dikkat et tamam mu?
-Sana tüm köylü alık deyo ben deyunce mi kızaysun?
-Dur şimdi de anlatcaklarımı dinle
-He dinliyom bakem deyiver hele
-Muhtar emmiyi görmedin mi sen gidergene? Ağzı beş karış açık kalmış neşesinden. Bu sene yılbaşı eylenceleri mi ne varmiş. Yeniyıl gelii diye. İstanpullular her sene Taksim mi ne orda kutleyiverirlermiş.
Yahu alık bize ne yaww? Şehürlünün eylencesinden, yılundan.
-Kızma hemen teröristler kaçmış İstanpul'a
-Deme yaw!
-Tabe de şehüre kaçarlar... Bir ara silahunu bırak, af etcez, estetuk yapturcaz dedüler ya... Benüm de burnum böyyük acabeliyin ben de gidiversem yaparlar mu yaw??
-Sana mu yapacaklarmuş len? Bende gidem bari İstanpula da liboşaksiinn yaptıram? Fazla yağlarumu aldıram...
-Yahu o ne lan ney.. ney... lipojaksinn mi ne dersin alık sen? Daha tarlalar bekli akşam avrada söyledim kuru fasulye yapivercek. Ne diyeceksen diyiver gari.
-İstanpulların Taksim'ini bizum köyün meydanına getireceklermiş.
-O niye lan?
-Niyesi var mı ulan sende bana alık diyesun ama hiç kafa yoktir sende de.Pehh... Eylence yapacaklarmış.
-Vahh anam vah...Başımıza taş düşecek disene sen. Allah'ın zipırlari burda mı tepinecek?
-He valla muhtar emmi avro yagcak deyo. Yol, okul, cami yapcaz deyo.
-Eylenmesune eylensunlar da yahu memlekette bizden başka köy mü yok
-Sen neden rahatsuz olasun ki! Ne güzel onlar eylenecek, para bırakacak. Biz de nasiplencez işte. Keşke her sene gelseler. Belki çamur yollarumuz kalmaz, okulumuz olur. Doktor için kasabaya gitmeyiz belki.
-Yahu eyi deyorsun da bu deduğun hayal senun.
-Ya emmi nediysen neden olmasun?
-Yahu alık hökümetin yıllardur yapamaduğunu şehürlü kısmısı mı yapacak sanuyorsun? Safsun sen de... İşimden gücümden ettun beni. Ben de heves ettiydum hokümet bedava kömur, erzak dağutcak sandum. Seçum icun dağıtilarmiş. İnşallah onun içun da gelürler. Yoksa bu kış ormandan kaçak kestuğumuz kütükler yetmeyecek.
-He valla haklusun. Ben de ilkin duyunca cok sevundum. Emme velakin sana hak vermek gerek. Acı acuna eylence olmaz. Tabe onlarun karınları tok, sırtları pektir. Eylenecekler elbet.
-Şehurluler maraza çıkarmasunlar da. Görüyoz haberlerde dansöz oynayacak diye maraza ediler...
-Yaw ne dersin emmi!!! Dansöz de gelur mi? Ben yerde ki paralaru yapuştururum he ne dersen? Nerden anlayacak!
-Ulan gözlerin açuldu. Hadu git işune, günaha sokma insanu! Alıksun ama dansöz lafınu duyduğunda gözlerin parlayu fıldur fıldur... Eşşeooğlusu seni...

BLOGNOT: Herkesin yeni yılı kutlu olsun. Bu yılda tüm güzel dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle. Son olarak bu yazı eğlenenleri yermek amacıyla yazılmamış olup sadece hicvederek biraz gülümsetebilmek, mizah katabilmek için yazılmıştır. Yeni yılda barış olsun temennisiyle...

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..