Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '19

 
Kategori
Kitap
 

Şehvetiye Tarikatı

Gazeteci İsmail Saymaz yazmış.

Okunacak daha epey sayıda kitabım var. Ancak yeni çıkanlardan ilgimi çeken bir kitap olursa alıyorum. Araştırmacı yazarları ve bilim insanlarının eserlerini tercih ediyorum

Kitap ülkenin muhtelif yerlerinde yaşanmış olayları anlatmış. Tabi bu olaylar tarikat kurma ve cinsel istismar.

Hoca kılıklı insanların erkek ve kadın müridlerine cinsel istismarları, dolandırıcılıklarını yargı kararlarına dayandırarak anlatıyor. İsimler gerçek.

Okurken insan akıl tutulması yaşıyor. Güzel dinimizin nasıl yozlaştırıldığına tanık oluyoruz.

Adliyeye yansımayan daha nice böyle olaylar vardır daha.

Kitapta konu edilen sahte hocaların Kuran bilmemesi ayrıca düşündürücü.

Bilgilendirici bir kitap, ibret alınmasına vesile olabilir.

Din konusunda halkımızın bilinçlendirilmesi zorunlu.

Bu sahte hocaların da çok karısı oluyor nedense. İçlerinde üniversite okumuşları da var.

Hani bir cemaat önderi 'bademleme' demişti. Kitapta ayrıntılı olarak bulabilirsiniz.

Teşekkürler ismail saymaz.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..