Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Sek sek sekerim, şek şek şekerim

Sek sek sekerim, şek şek şekerim
 

Şair-Yazar-Öğretim Görevlisi Öner Samanlı, neden "Kim Kimdir'e tepkili...


SEK SEK SEKERİM,

ADAM GİBİ ŞEKERİM…

Acını istiyor,

Acından mutlanıyorum.

Yaşamım boyunca ben,

Acına katlanıyorum.

Acın acılarımdan acı,

Acılarım acından acı,

Acılardayım,

Acılarının acısındayım…

Sonra o kadar alışkınım ki,

Sonra o kadar da akışkan,

Bir o kadar üstelik,

Yapışkan…

O kadar alışkınım ki,

Zaten alışmışım ya,

Kudurmuştan da beter,

Ha yokluğun,

Ha varlığın,

Acılı acısız,

Ben sensizliğimle,

Bir hiçim…

Üstelik bir şarkıda söylenen,

“Ayrılık acı, hasretin yaman”

Kim o,

Anlı ansız kapıyı çalan,

Soğuk ve ayaz üstelik,

Üşüyorum….

Acıların çocuğuna…

Vurmanı arkadan,

Çok da seviyorum.

Canımı yakmanı,

Sanki dumansız bir sigara misali,

Geceleri zonklatmanı,

İstiyorum,

Arzularım sabah çığı

Ve ulu orta yüreğim,

Hep yek,

Hepten yek,

Hep tek,

Hepten tek,

Bornova Meydanında kuşlar,

Oynuyorlar sek sek,

Er meydanında,

Kısa donlu efelerim,

Hey anam hey,

Kısa donlu sevgilerim...

Olmalı herkesin daracık bir,

Üstelik de rugan..

Acıtan hem önden,

Hemde arkadan,

Yumurta topuklu hani,

Façalı bir ayakkabısı...

Sek sek sekerim,

Şek şek şekerim,

Vurmalı hem önden,

Hem de arkadan,

Acıtarak,

İnciterek,

Dik dik dikerim,

Bolu’da bir ilçe,

Yeniyapan,

Eski yaparım,

Yeni yaparım,

Dik dik dikerim.

Hem diker,

Hem sekerim,

Acılar vermeni severim,

Şek şek şekerim.

Ben şekerleme severim….

ÖNER SAMANLI

BORNOVA – 30.11.2008

"Kapımı Çalamazsın, Kapılarımı Yaktım"

Şiir Kitabından

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..