Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

Şeker almaz mısınız?

Şeker almaz mısınız?
 

Merhabalar. Yine uzunca bir ara ve yine ben. Bu sıralar şans pek etrafımda dolanmıyor. Yine de şükretmek lazım. Sağlığım yerinde ailem yanımda. Arada sırada sadece bloglarda ne var ne yok diye girebilecek zaman buluyor ancak çoğunda yorum bile yazamıyorum. Bu yoğun günlerin bir sonu olacak elbette. Aklıma gelen onca şeyi yazıya dökmek sizlerle paylaşmak istiyorum, tam herkes uyudu bir etrafı toparlayım sonra yazarım diyorum ama halim kalmıyor uyuyakalıyorum. Blog ortamından kopmaya, uzaklaşmaya başladığımı hissediyorum. Bu beni nedense rahatsız ediyor. Bir şeyler kaçırıyormuşum hissine kapılıyorum. Yokluğumun artık önemsenmediğini düşünüyor üzülüyorum. Meğer burada olmak ne kadar önemliymiş benim için.

İzmir toplantısında Foça'daydım ve orada o kadar yakınken sizlere katılamamak mahvetti beni inanın. Elim telefona gitti geldi. İlyas Bey'in numarasını arayıp aramamak arasında çok tereddüt ettim. Arayıp ne diyeceğim diye düşündüm. Sonra da tüm gün neler yapıyor olabileceğinizi hayal ederek geçirdim. Malum babam hastanedeydi ve ben iki çocuğumla evde kalmak zorundaydım. Çocukları hastaneye almıyorlardı. Annemde babamın yanında kalıyordu. Yani anlıyacağınız çocuklarımı emanet edecek biri olmadığı için katılamadım. Sevgili Talip Bey'in de kibar davetine gelemiyorum cevabı vermek zorunda kaldım , yine aynı sebepten dolayı. Annem ve babam halen Foça'dalar. Babamın bir süre daha yolculuk yapması sakıncalı. Minik oğluma hiç aklımda yokken bakıcı bulmak zorunda kaldım. Bu konuda şans güldü bana. Çok iyi birine emanet ediyorum minik oğlumu. Gözüm arkada kalmıyor açıkcası. Ama iş günleri haricinde çocuklarımı emanet edebileceğim biri yok. Bu toplantıları kaçırmak çok üzüyor beni. Çok kıymetli fırsatlar bunlar bir araya gelebilmek, kaynaşıp tanışabilmek için. Ama kısmetse bir gün bir toplantıda olacağım.

Aslında bu yazıyı daha çok bayram münasebetiyle yazmak istedim. Öncelikli olarak beni umutmayarak bana bayram mesajı atan sevgili, nezom, Canan Öz, Yusuf Aysan, Emoş, Oynamıyorum, Ahmet Yılmaz, İlyas Bayram, s.aydın, Çoşkun Karabulut, Erdoğan Şahin ve Lavinya'ya buradan teşekkür etmek ve şeker tadında bayram geçirmelerini dilemek istedim. Elbette tanıdığım, tanımadığım, yazıştığım yazışmadığım, tüm sevgili blog yazar arkadaşımın da şeker tadında bayram geçiriyor olmalarını dilerim.

Uzattığım şekerlerden de almayı ihmal etmeyiniz lütfen. :))

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..