Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '18

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Şekeri Bıraktım

Şekeri Bıraktım
 

Salih Arıkan


Ben şeker hastasıyım. Ve tansiyon da var. Tabi görmüyorum. Çoklu engel gurubundayım. Eh bu işlerin insan vücuduna ve psikolojisinede yansımaları oluyor.

Ben bir kaç kez şekeri bırakmaya çalışmıştım. Ama ani şeker düşmeleri beni korkutmuştu. Sigarayla çay içerken demli şekerli çay içiyordum. Ve beni sürekli uyarıyorlardı. Sigarayı bırakalı epey oldu. Ve cuma günü bir karar verdim. Ve şekeri tamamen bıraktım. Bu yasal uyuşturucudan kurtuldum.

Öyle rahatladım ki sanki yeniden doğmuşu  gibiyim. Şekerli çay içince beynim uyuşuyor ve alnım uyuşuyor ruh gibi oluyordum kendime geldiğimde rahatlıyordum. Ama şu an yeni doğmuş bir bebek gibiyim. Siz de kanser hücrelerini besleyen yasal uyuşturucu şekeri bırakın. Ve rahat edin.


Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..