Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Şekerli kahve tiryakisi

Şekerli kahve tiryakisi
 

ALINTI


Ben küçük, beyaz, sivri köşeleri ile kendini çok güçlü, temiz ve dayanıklı sanan bir kesme şekerdim. İçimde farklı farklı bir sürü kristaller vardı ama ne kattılarsa hamuruma sert, eğilmez, bükülmez bir yapıya dönüşmüştüm işte böyle. Dümdüz, doğrusu bir, katı mı katı bir şeydim ve etrafımda dağınık duran hemcinslerime aşağılayarak, acıyarak, kızarak bakıyordum dağınıklar diye... 

Ne büyük aymazlıkmış meğer. Sanki seçim hakkı tanınmıştı da öyle olmuşlardı garipler. Ya ben çok mu bile isteye bu katı gerçekliğime bürünmüştüm?  

O zaman bilmiyordum tabi dışardan gelen etkilerle ne kadar şekil değiştirebileceğimi, nasıl dağılığ hatta eriyip yok oluvereceğimi. Cehalet işte ne yaparsınız. 

Bir gün içinde olduğum ve bana benzer katı şekillerle dolu kutumdan çıkarıldım. Doğrusu pek te hevesliydim çıkmaya. Sıkılmıştım bana benzeyen bu tiplerle dolu hayatımdan. Dışarda parlak bi şeyler vardı. Alabildiğine gözümü alıp kamaştıran. Güle oynaya gittim götürdükleri yere. 

Merak ve açlıkla bekledim başıma gelecekleri. Her ne ise bunlar eski sıkıcı halimden daha iyi olmamı sağlardı nasılsa. Sonra... Sonra bir güzel koku aldı aklımı başımdan. Buram buram biraz da yabancı bir aromaydı bu ve çok cazipti. Kokuya doğru bir yolculuk başladı bende. Kendimi bırakıp o kokuyla yaşar oldum bir zaman. Ne olduğunu bilmiyordum ama içime işlemişti. 

Bir gün şekerlikteki arkadaşlarımın arasından alındım ve uzaktan kokusuyla hayranı olduğum varlığa yaklaştım. Artık onu görebiliyordum. Koyu renkli, üzerinden dumanlar tüten bir şeydi fincanın içindeki. Sıcaktı belliki ve ben biliyordum ki ona kavuşmam sonum olacaktı. Sıcak bana hiç iyi gelmezdi. Ama içime işleyen o tutku ile bırakıp mantıkla ilgili herşeyi, kendimi sımsıcak koyuluğuna attım aşkımın. Artık o katı halimden eser yoktu. Hatta beni ben yapan bütün hücrelerim dağılmış onun içinde eriyip gitmişti. Ben artık ben değildim ve o da artık benimle karışmadan önceki halinde değildi. 

Ben onun içinde yok olmuştum ama onu da bana döndürmüştüm varlığımla. Artık ne o ne de ben vardık. Bir daha ayrılmamak üzere BİZ olmuştuk aşkımla. 

 

 

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..