Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hakan Karaduman (Akdenizli)

http://blog.milliyet.com.tr/akdenizli

08 Mart '08

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

Sekiz marta...

Sekiz marta...
 

Yürürken Afrika’dan,

Ayaklarımıza batan cam kırıkları yoktu…

Kadın, heybesinin cebinde sakladıydı buğday tanelerini,

Ekin oldu gökyüzüne sarı başaklar,

Ense teri kokar…

Ensesindeydi erkeğin,

Biraz sevgi , biraz keder, biraz tasa , biraz sevinç

Biraz anne kokar…

Acıyı bilen der,

Boyun eğer…

Anadolu’nun şahitliğinedir

Kambur yüreği, hayata savaş kokar.

Emek kokusu aşk kokusuna karışır

Vatan aşkı der,

Omuzlarda yük ağırlaşır…

Çocuklar yürür karanlık gecelerde,

Alamadığı montuna,

Yüreği ağırlaşır…

Bir bebek ölür uzaklarda komşuda,

Kalbi ağırlaşır…

.

Uçuruma düşecekken, kopan ipimi yakaladın bileklerinle

Gölgemden bir adım ilerde yürürken, yavaş

Birçok hayatlara bastım geçtim bilmeden…

Ayaklarım vıcık vıcık kan;

Dönüp bakacaktım, bakmadım

Ve ayrılırken ruhum, ipini kesen ben…

Beni yakalayan sen…

 
Toplam blog
: 470
: 551
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Ateşten denizleri mumdan gemilerle geçmeye" benzer hayatımız. Mutlaka mavi gökyüzü görünecektir. Gid..