Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '08

 
Kategori
Aile
 

Sekiz sene evvel bugün...

Sekiz sene evvel bugün...
 

Sekiz sene evvel bugün, ölümden korkmanın ne olduğunu anladım.

Sekiz sene evvel bugün, ilk defa dünyanın bütün yüküyle birlikte kucağıma yatırdılar seni.

Tarif edemeyeceğim bir andır o.

O gün kucağıma yatırdıkları duygu tayfunu, okyanusların dibine kadar varabilecek mutluluk ile karışık bir sorumluluk hortumu.

Bütün mevsimlerin, en güzel saatlerinin bir arada olabileceği bir kaç dakikaydı o dakikalar. Dizlerimin bağını çözdün kızım.

Herşeyi ve herkesi unutabilirim, belki ölünce seni bile ama sekiz sene evvel bugünü asla.

Sekiz sene evvel bugün, öğrendim gerçek anlamda sevmenin ne olduğunu.

25 Eylül 2000 yılına kadar edindiğim değerlerim, bildiklerim, tecrübelerim ve öncelik verdiklerim, sana bıraktılar yerini. Sekiz sene evvel bugün benim de doğum günüm oldu kızım.

Sana doğduğundan bu yana, her sene olduğu gibi arzu ettiğin hediyelerin dışında, yine kendimi hediye ediyorum bitanem.

En acı anlarında dostun olarak!

En mutlu anlarında arkadaşın olarak!

Seni korkuttuklarında büyük abin olarak!

Yolların tıkandığında ışığın olarak!

Dünya üzerine yıkılmaya teşebbüs ettiğinde baban olarak!

Sana balık tutmayı öğretecek hocan olarak!!!

İyiki doğdun Dilan. İyiki varsın kızım, altın saçlım, pamuk ellim, yufka yürekli sevdiceğim.

Seni seviyorum...



 
Toplam blog
: 121
: 1814
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Almanya'da doğdum. Haylaz bir öğrenciydim. 16 yaşımdan beri ticaretle ilgileniyorum. Şu anda büyük b..