Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sekreterini seven daktiloyu yazar...

Sekreterini seven daktiloyu yazar...
 

Sözün kibarı bu. Rahmetli babamın lafıdır. Yaşım küçük. Pek anlamazdım Ama ne zaman babam Doktor arkadaşlarını  hemşiresi yerine iğne yaparken görse bu lafı yapıştırırdı. "Sekreterini seven daktiloyu yazar..." Büyüdüm. Çaktım köfteyi.

      Çok başarılı bir turizmci arkadaşım var. Daha doğrusu başarılıydı.  İşleri günden güne kötü gitmeye, şirketi erimeye başladı. Ancak bu konuda kendini değil hep başkalarını suçlar, bana piyasayı şikayet ederdi. Buna rağmen çok daha lüks, çok daha büyük bir yere geçti.  Geçen gün yeni yerine hayırlı olsun demek için uğradım. Ooo mekan konsepti değişmiş. Allılar, güllüler, mor perdeler. Seyahat acentasına değil pavyona giriyoruz mübarek. Elemanlar da değişmiş. Örneğin o satış canavarı seksi kız yok. Sarışın operasyoncu kız vardı. O da yok.

      Havadan sudan girdik muhabbete;

- Çoluk çocuk nasıl Ömer?
- İyidir abi. Ellerinden öperler.
- Ya Ömer. Ne battı da büyük yere geçtin. İşler kötü diyorsun bir de.
- E abi, tedbili mekanda hayır vardır dedik.
- Peki ama sen böyle zevksiz değildin. Ne oldu da pavyon dekoruna döndün?
- Yeni konsept böyleymiş abi?
- Böyleymişşş? Peki nereye gitti senin şu meşhur satışcı kız?
- Yok abi, yakışmıyor öyle mini etekler falan şirkete.
- E peki operasyonda ki sarışın?
- Onu da çıkarttım abi. Ben yapıyorum operasyonu.
- Ya Ömer, beynimin yarısı dediğin Sekreterine n'oldu?
- Handan geçti yerine.
- Handan? Hani şu senin aganigi-maganigi mi?
- Şşşt. Aman abi. Kimse duymasın. Evet abi.
- E hadi bi kahve söyle bari
- Ben yaparım kahveleri abi... Nasıl olsun?               

Sevgilerimle 

 
Toplam blog
: 305
: 4038
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Kayseri doğumlu, 1977'den beri Sektörde (Otel, Çarşı, Yurtdışı Acente, Profesyonel Turist Rehberi..