Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

23 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Seks delisi!!!

Seks delisi!!!
 

Milliyet.com.tr


- Seks delisi karısından korunmak için polise sığındı!
- Ha ha ha ha... Ne dedin sen?
- İyi dinle! Adam Almanya'da yaşıyor.. Türk... 18 yıllık evli.. Karısı sürekli cinsel ilişkiye girmek istediği için adam polise sığınmış.
- Valla yalan. Türk değildir o.
- Onun bunu bilmem. Adam çareyi boşanmakta bulmuş..
- Daha dün gece, bizim karıylan yine bu yüzden kavga ettik.. Başlarım senin başının ağrısına da ayda bir çıkıp gelen halana da deyip, kapıyı çarptığım gibi çıktım..
- Bu karı milletinin ortası yok mu diye düşünmeye başladım şimdi.. Haberin yazdığına göre bu adamın karısı, bütün gece; ''seks istiyorum, kocalık görevini yerine getir'' diye, dır dır da dır dır ediyormuş.
- Bu adam bu kadının dırdırından bıkmasın sakın.. Kadın dırdırı karıyla yatamamaktan daha beterdir..
- Ben, başka bir şey düşünüyorum; acaba diyorum bu kadın ne yedi de böyle azdı. Bizim hatunlarada yedirsek.
- Türk değildir bu.
- Doğru olmasa, Türk diye yazarlar mı oğlum?
- Ama! Bu işten şikayetçi olan, ilk Türk olarak rekorlar kitabına girmek istemişse o başka.
- Yok lan, bu adam bu karıyı öpüp başına koymadığına göre bence bu adamda bir nonoşluk var..
- Sen şimdi bu adam için, kırık mıdır demek istiyorsun?
- Yediremiyorum da erkekliğime ama öyledir mutlaka. Adamlar azgınlık edince ''sapık'' damgası yiyor, kadınlar azgınlık edince yine adamlar suçlanıyor.
- Keşke benim karı da böyle arzulu olaydı da gecelerim parlasaydı be abi..
- Sırf senin mi? Keşke benim karı da bu güçlere sahip olaydı.. Ne rollere imza atardık onunla.. Off ulan offf...
- Haklısın.. Düşünmesi bile zevklendiyor insanı.
- Böyle diyoruz ama her gece, her gece, bıkardık be.
- Ben düşündükçe bu adama hak vermeye başladım..
- Saçmalama şimdi nesi haklı lan bunun?
- Öyle deme. Ben böyle bir kadınla evli olmak istemezdim mesela. Ben onu reddetdikçe beni boynuzlaması garanti gibi görünüyor..
- Hani nerede bize öyle, sekste devamsızlık etmeyen hatun. Bize düşe düşe ne düşmüş.. Pehhh ..
- Kısmet işte.. Bu adam da haline şükretmiyor...

- Bence belasını arıyor.
- Bulmuşsun ne bunuyorsun be adam... Sen bir bilsen, istemeyen kadın o kadar çok ki...
- Seks delisi bir kadın ve ondan korkan bir adam. Bak, gene diyorum! Bu Türk değildir ulan...

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

Günün Twiti:

MehmetKaraboga Seda sayan 7 kez evlenmiş; ''kadıncağız nikah masasını yemek masası sanıyor heralde, doyunca kalkıyor'' :)

 

Ulaşım ve iletişim bilgileri:

Beyaz Düşler: www.sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Facebook : http://www.facebook.com/sabiha.rana

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

Milliyet Blog : http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

Naberler.com: http://www.naberler.com/Blog.aspx?Web=sabiharana&CID=6076

YouTube: Sabiha Rana adlı kişinin profil resmiSabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..