Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Ekim '07

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Seks'im geldi!

Seks'im geldi!
 

Yazmak istiyorum!
Seks'siniz mi geldi?
Evet.
Seks!
Sabretmekmiş, tutkuymuş, düşlemekmiş, yalnızlıkmış, mutlulukmuş, terk edilmeyi göze almakmış, şefkatmiş... Bunlar bizden birilerinin ''Seks nedir?'' sorusuna verdikleri cevaplarmış.

Gayet normal. Hepimiz aynı gün ve aynı saatte, doktor, ebe, hemşire elinde dünyaya, günaydın yerine ''IINNNGGGAAAAA'' demediğimize göre, hepimizin büyük annesiyle büyükbabası aynı olsa da aynı ana ve babadan doğmadığımıza göre, ehh yine de akraba olduğumuza göre, birbirimizi çürütücek şudurlar budurlar olacaktır..

Bu Allah'ın bir emri.. (Bu da seksi de olduğuna göre!)

Bu arada içinden bana söylenenlere gülümsüyorum ve ''merhaba efendim nasılsınız?'' diyorum!

Elbette bende insanları hele de akıllı ve yürekli insanları ve özellikle erkekleri ve erkeklerle olan ilişkilerimizi ilişkilerimizden doğan çocuklarımızı öyle çok seviyorum ki efendim..

Hele de erkeğimi ''iki kere ikinin dört ettiği'' gibi seviyorum!

Sekse gelince, onu da ayırmıyorum...
Oda sevgilerle saygılarla var olan bir duygudur..
Sadece ilave olarak, içinde ten uyumuyla, ruh aynılığını aranje etmiş, bir duygu çeşidi o kadar..
Çeşit çeşit yani..

Bu arada ''bütün duyguları'' selamlıyorum..

Seviyorum ama!
Karşılıklı seviyorum!
Ruhumun aynı olan efendimle çok severim demek istiyorum!
Ve diyorum!
Her birimizin sekse verdiği yanıtlar da doğal olarak elbette birbirinden farklı olacaktır..
Heral de yani..
Çünkü herkesin adamı kadını da farklı..

Araştırmak için yataklara (yollara) çıkan uzman amcalarımız ve teyzelerimiz, ''yine de seksin içinde hepimize tanıdık gelen duygular vardır. Bunlar neler mi?'' Diye, bize sorar gibi, soru işareti (?) yapmışlar..

Öğrenelim bakalım neler, nelermiş bu duygular?

İki kişinin çift kişilik bir yatağın bir köşesine kıvrılmasıdır.
Seks, yakınlıktır.
(Uzaklık demedik ki)

Sevgilinizi usulca öperek uyandırmak için yanında olmaktır...
Seks, tenseldir.
(Dedik! Demedik mi?)

Umarsızca flört etmek ve yine de yanınızdaki kişinin daha fazla bir şey yapmak zorunda olmadığını bilmektir.
Seks, saygıdır.
(Billahi de bunuda dedik!)

Zamanı gelene kadar beklemektir.
Seks, sabırdır.
(Vallah bunuda dedik!)

Her iki kişinin de korunmayı hatırlamasıdır.
Seks, sorumluluktur.
(Hımmm adamlar sorumluluk hissederek demiş kardeşim.)

İçinizde var olup da sizi rahatsız etmeyen kusurdur.
Seks, kabullenmektir.
(Bunu nasıl unuttuk yahu?)

Boyundan başlayıp dizlerin arkasında biten bir masajdır.
Seks, keşiftir.
(Vayyy be, hep sevmişimdir şu bizim''Kıristos Kolomb'u'')

Yavaş bir iyi geceler öpücüğüdür.
Seks, şefkattir.
(Ayyy kız, bu çok masumca ha!)

“Hadi sevişelim” demek zorunda olmamaktır.
Seks, anlamaktır.
(Helede bu varya en doğru ha!)

Ciddi bir sarılma anını kahkahalara boğacak bir lafı söyleyebilmektir.
Seks, mizahtır.
(Bu hele var ya hiç unutulmamalı!)

Tanıdığınızı sandığınız bir kimsenin yeni bir yüzünü görmektir.
Seks, yeniliktir.
(İşte bak. Buda çok doğru!)

“Dur yoksa başın derde girer” sözünü duymaktır.
Seks, tutkudur.
(Asla vazgeçilmemeli!)

Oturma odanızdaki hasarı gözden geçirmek ve kişisel etkilerin saat yönünde ön kapıdan yatak odasına yayıldığını fark etmektir.
Seks, terk edilmektir.
(İşte böyle olmamalı di mi ya?)

İlk seferinden sonra sevgilinizin gerçekten nasıl göründüğünü görebilmektir.
Seks, gerçektir.
(Vay ya. Bu çok doğru yav)

Saatin kaç olduğunu bilmek ve umursamamaktır.
Seks, neşedir.
(Meğerim bu bizim ''Neşe Evrim'miş'' billahi de buda çok doğru!)

Size sıkı sıkı sarılmış bir çift koldur.
Seks, kendinden geçmektir.
(Hele bida deniyek mi aşkım? Demeymiş:)

Doğru kişiye evinizin yedek anahtarını vermektir.
Seks, güvendir.
(Bu duyguyu hiç kaybetmemektir. İşte bu kadar.)

Hoşça kal dendiğinde bir şey konuşmaya gerek kalmaksızın geri döneceğini bilmektir.
Seks, inançtır.
(Ahh ahh ah ki ah. Bundan hiç kopmamaktır. Yoksa dere tepe yuvarlanmaktır.)

Kollarınızı germek ve “acı” kelimesinin gerçek anlamını keşfetmektir.
Seks, insan kırılganlığı hakkında öğrenilecek bir derstir.

(Size yemin ediyorum! Burası var ya en sakıncalı en kritik ve en savunmasız ve en dolambaçlı ve en en köleleştirirken ve bu iki arada bir derede de seni çaktırmadan ilah gibi gösteren azcık demiyelimde resmen aşağılayan ama yüceldiğimizi zannettiğimiz ve en en açıkçası da işin içinden çıkamıyacağımız ve İskender, İskender, gel de şu düğümü bir çöz, diyeceğimiz tapınak vaziyetleri..)

Diş macununuzun ortadan sıkıldığını görmektir.
Seks, uyum sağlamaktır.
(Nefret ediyorum kardeşim)

Pencerede otururken dışarı baktığınızda bu gece kiminle olduğunuzu hatırlamaktır.
Seks, yansımadır.
(Aynısının tıpkısı olmaktır)

Fırtına çıkmasını iple çekmek ve sevgilinizle o günü yatakta geçirmeyi hayal etmektir.
Seks, düşlemektir.
(Yine mi düşlere kaldık?) :(

Yazının başlığında dediğimi yapıyor ve seks-i yazıyorum!

SEKS! SEKS! SEKS! SEKS! SEKS! SEKS! SEKS! SEKS! SEKS! SEKS! SEKS! SEKS!

Artık doyuma ulaşılmıştır!

Gönül notum:Seks nedir sorularının cevapları yandaki adrestendir.. http://www.netbul.com/kadin

Fotoğraf: arzu edenler için http://galeri.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..