Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '09

 
Kategori
Haber
 

Seks mi belgesel mi..

Seks mi belgesel mi..
 

Diyalogcu..


Önce "diyalog"un kelime anlamına bir bakalım.

"Diyalog" anlamını herkes bilir diyeceksiniz. Bilmeyenlere bildirelim istedim.

Diyalog; Yunanca'dan dilimize geçmiş bir kelime.

1. Piyes, roman, hikaye gibi eserlerde iki ve daha fazla kişilerin karşılıklı konuşması.

2. Bu şekilde yazılmış eser.

Sözlük anlamı aynen yukarıda yazdığım gibi. Zaman zaman bilgi tazelemek faydalı olabiliyor:))

Seks, her yetişkin insanın en doğal temel haklarından biri olarak kabul edilir. Toplumlarda, karşı cinsten iki insanın evlenmiş olmak koşuluyla, bu eylemi gerçekleştirmesinin (din'en, kanun'en ve ahlak'en) uygun olduğuna inanılır.

Bunun aksi olursa.. "Gayrımeşru" adı alır. Bu konudaki eylemlere ise "diyalog" denmez. "Zina", "yasak ilişki", "fuhuş" denir.

Dilerseniz, bu kısa bilgi tazelemesinden sonra konuyu biraz yumuşatalım:))

Örneğin, bir türkü ile.. Halen konservatuvar'larda okutulan bir Nevşehir-Ürgüp türküsü. Nereden esti de aklıma geldi bilmiyorum, geldi işte. Bir BERBER türküsü..

BERBER..

Berber dükkanına vardım/ Sağ kolumdan bir kan aldım/ Berber şeğirdine yandım
Berber dükkanı bucakta/ Kahvesi kaynar ocakta/ Havlu pişkir gucakta
Berber dükkanı kilidi/ Akşam gelen kim idi/ Vallahi billahi berber şeğirdi

Güngören Belediye Başkan Yardımcısı 43 yaşındaki Rahmi Berber, "yorulduğu" için istifa etti.
İstifa etmeden önce, Bir hanımcağızla diyalog'a girmiş. Ne var bunda? Bir hanım kardeşle diyalog yapmak yasak mı? Üstelik bu diyalog bitmiş hanımcağız da gitmiş..

Hanımcağız, hanım kardeş, türbanlı bir kız kardeş. Gencecik, cici mi cici güzel bir hanım kız. Kırmızı renge tutkun(!). Diyalog mu çağrıştırıyor ne..

AKP'li Başkan Yardımcısının makam odasını merak ettim. Oval'mi diye.

Neyse ki makam odasında açık unutulan kameralar görev başındaydı. Diyalog'un ne anlama geldiğini iyice anladık öğrendik. Sıra geldi, kamera kayıtlarının "belgesel" nitelik taşıyıp taşımadığına.

Beycağız... Bey abi, yakında bir açıklama daha yapar da bizleri "diyalog" konusunda aydınlatır nasıl olsa.

Neyse.. Bunu da boş verelim! Bir şiir okuyup keyfimize bakalım.

Bu şiir'in yazarını hatırlamıyor olsamda kendisini saygı ile selamlıyorum.

Ehli keyife keyif verirmiş kahvenin kaynaması
Eşeği baştan çıkarırmış sıpanın oynaması
Haşa! Burada ne sen eşeksin, ne de o sıpa
Sen şişesin. O şişe ağzında tıpa!
Zorlamayın aman ha.. bu şişe patlar
Kırkından sonra azanı teneşir paklar..

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..