Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Seksenbin liraya televizyon mu olur muş?

Seksenbin liraya televizyon mu olur muş?
 

Siz hiç yetmişdokuzbin dokuzyüz doksandokuz lira değerinde televizyon ürünü gördünüz mü?

Ben gördüm!

Bir Alışveriş Merkezinde, teknoloji ürünleri satan bir mağazanın vitrininde..

Dev ekran!

'Olabilir, ne var bunda' mı dediniz?

Hemşehrim! televizyon bu! ev değil.! Bi çokları için başını sokacak bir ev fiyatına nerdeyse!

Altı üstü birkaç on kilo demirden başka bişey değil!

Vatandaş ile adeta alay edercesine üstelik insanın gözüne sokarcasına nedir bu ya!

Ne bu rezalet!

Ulan! asgari ücret sekizyüz lira bu memlekette! Utanın utanın!..

Sanayi Bakanlığı mı ilgileniyor yoksa Maliye Bakanlığı kapsamı dahilindeki bir konu mudur bilemiyorum ama derhal böyle bir tüketim ürününün satışının durdurulmasını talep ediyorum.

Ayrıca buradan böyle bir ürünün satılmasını da protesto ediyorum!

Serbest Piyasa Koşulları deyip teğet geçemezsiniz!

Sizler ey siyasiler!

Birbirinizin burun kıllarıyla uğraşacağınıza şu çarpık fotografı düzeltmeye çalışın!

Ha, ülkede o fiyata televizyon alabilecek insan sayısı mevcut mudur? derseniz, mevcuttur!

Mevcuttur zira ülkede yaşayan insanların yarısına yakını neredeyse asgari ücret ile yaşamını sürdürmeye çalışıyor olduğunu da unutmayınız!

Sizler bu tabloya kayıtsız kalamazsınız sayın siyasiler!

Gerçi birşey yapacağınız yok ya! Emperyal güçler ne istiyorsa onları uygulamak ve yapmak zorundasınız zira sistemin maaşlı birer memurlarısınız bana göre..

Ücret dengesizliği dengeli duruma getirilmediği sürece benzer çarpıklıklar hep görülecek hep yaşanacaktır.

Vatandaşın istediği tek şey, insan yerine konulmak ve insan gibi yaşayabilmek!

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..