Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Seksi erkek resimleri istiyorum...

Seksi erkek resimleri istiyorum...
 

Okuduklarımdan ve de yorumlardan anlaşıldığı üzere...

Seksi kadın resimlerinden bizlere bay geldi vallahi.Aman yanlış anlaşılmasın, içeriğini kasdetmiyorum.
Cinsel içerikli yazıların olmasından şikayetçi değilim, hem bazıları da oldukça faydalı bence.

Benim şikayetim o endamı ile sayfaları işgal eden seksi kadın resimlerinin genelle bağdaşmaması.Daha doğrusu sanki cinsellik denince 90-60-90 ölçüleri olan kadınlar akla getirilmek isteniyor gibi bir sonuç çıkıyor.

Tombul ve şişman kadınların cinsel hayatla ilgileri yok mu acaba?
Üstelik hani derler ya...bunu yapan iki kişi diye.

Ben ve benim gibi düşünenler için, biraz da seksi erkek resimleri, blogları süslese...

E, bizim de hakkımız canım...şöyle yakışıklı ve de seksi erkek resimlerine bakmak.

Mevzu aslında başka tabii ki, çıplak kadın resimlerinin bu kadar çok kullanılmasının nedeni okunma sayısını artırmak.Aklıma bir zamanlar içi boş ama çıplak resmi bol "Tan gazetesi" geldi. Tabii buradaki yazıları tamamiyle o gazeteyle aynı kefeye koymak büyük haksızlık.Ancak gerçekten MB'a girince birden bir sürü seksi kadın resimleri görmenin imajımızı zedelemesinden endişe ediyorum.

Düşüncelerim beni bağlar ancak en azından keşke kendimizi sınırlayabilsek...

Bu arada gördüğünüz gibi yakışıklı ve seksi beyler, bundan sonra sık sık bu blogda yerini alacak:))
Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..