Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Seksi erkekler

Seksi erkekler
 

Bakıyorum yüzünün ortasında eğri bir burun, uzun bir çene, geniş alın, hafif kirli sakal... Aniden bir şey sormak için dönüyor ve güüüümmmmm.... aşkın ortasına düşüveriyorum. Seksi erkekler... Nasıl tarif edilebilir ki? Bol kaslı üçgen bir vücut veya süper kesimli, son moda saçlar mı yoksa kulakta küpe bir serseri mi??

Eğer doğal cazibeniz yoksa inanın bana bunların hiçbiri işe yaramaz. Belki günlük bir ilişki yaşayabilirsiniz fakat güzel bir aşk asla...

Anlamlı güzel bir bakış, hoş bir diksiyon, düzgün vücut hatları ve en önemlisi karizma...Olmazsa olmaz olan erkekde karizmadır.Kadınlar kendinden emin, tarzı olan, karizmatik erkeklere bayılır.Çünkü erkek kadın için dışarıyı ve görünüşü temsil eder.Yanımızda taşıyacağımız erkek önemlidir.Bakmayın siz erkeklerin dünyanın hakimi gibi kasıldıklarına, onları o hale getirenler kadınlardır.

Karizmatik ve seksi bir erkek yürümeye başladığı anda bunu hissedersiniz.Kendinden emin adımları, omuzların dik, başın yukarıda olması, konuşurken gözlerinin içine bakması, el sıkışırken kuvvetli ve çabuk tokalaşması, açık ve net konuşması...Sanki 60'lı yıllardaki jönlerden birinin '' o şarkıyı bir daha çalma demedim mi sam? '' diyecek gibi geliyor...

Yıllar önce ayakkabısından, saçının teline kadar karizma kokan bir adama rastlamıştım.Dünya aktörleri yanında solda sıfır kalırdı.Jilet gibi ütülü pantalon, düzgün taranmış saçlar, bembeyaz dişler, yeşilimsi gözler ve harika bir ses tonu...Başımın döndüğünü hissettim.Sanki adam karşı yoldan bir ışık hüzmesi içinde geliyordu.Günlerce herkese bu adamı anlattım.Kim olduğunu dahi bilmiyordum ve her anlattığıma da ;'' inşaallah bir gün sende görürsün öyle birini'' diyordum.

Hatta inşaallah o kadar karizmatik ve seksi bir erkek sizlerde görürsünüz bir gün...

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..