Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

Seksin Getirdikleri SEK'in Sonu

Seksin Getirdikleri SEK'in Sonu
 

Öncelikle uzun süredir blogta yazmıyordum. Sebebi ise beklemek istedim. Neden bekledim. Çünkü bir önceki yazım Seks filmleriyle ilgiliydi ve ondan önceki 4 yazımın toplamından fazla okundu. Demek ki neymiş: Seks başlıklı yazılar fazla okunurmuş.

Bir şiir yazdım editörler burası şiir yayınlama yeri değil dediler reddettiler. Neden? Çünkü ülkemizde her 4 insandan 5'i şairde ondan. Eğer şiir yayınlamaya bir müsade edilse her taraftan şiir diye binlerce vıyaklama, onbinlerce cıyaklama, yüz binlerce saçmalama gelebilir.

SEK'in Yenibosna'da bir fabrikası vardı. Zamanında şehrin o kadar dışındaymış ki burası fabrika kurmaya uygunmuş. Lakin gel zaman git zaman Yenibosna neredeyse şehrin ortasında kalmış. Hele birde karşında lüks ataköy var ki, fabrikanın yolcu olması lazım. Burayı koç alıyor ve üzerine bir bina dikiyor. Özelleştirme ancak bu kadar güzel yapılabilir. Tebrik ediyorum. Bizde bütün meseleleri Polat Alemdar çözecek diye her perşembe Kurtlar Vadisini izliyoruz.

İmalat sanayimize Çin darbe vuruyor. Bende Çinlilerin birbirlerine darbe vurduğu bu fotoğrafı bloguma taşıyarak çok fazla okuyucuyu bu yazıyı okumaya sevkedebileceğimi biliyorum.

Bazı yazılara yorum yazıyorum ama insanlar benle direk polemiğe giriyorlar. Ben polemiğe girmem direk yazımla döverim adamı. İnsanın olduğu yerde yanlışlar olması beni çok alakadar etmiyor. Beni alakadar eden insanın kendi kendini yanlışa yönlendirdikten sonra ha abi burası yanlışmış demek yerine ahanda buradayım burası doğru demesi beni çıldırtıyor.

Çaresizliğin ekmeği umuttur. Blogta çok okunmanın yolu Seks konulu yazmaktır. Kadını arabasından farksız gören erkekler ile, kendini son sürat gidebilecek araba zanneden kadınlarla işim olmaz. Taksimden aşağı inerken kasımpaşayı görürsünüz şöyle sağa doğru bakarsanız. İşte bütün mesele budur. Vizyonunuz açık, TV'nizi kapalı, kalbinizi yumuşak tutun.

Sevgiler. Chillon hepinizi öpüyor.

 
Toplam blog
: 5
: 8996
Kayıt tarihi
: 31.08.07
 
 

Merhaba ben chillon. 'Gökkuşağının içindeki filler geceleri daha beyazdır' adlı teorinin sahibiyim. ..