Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '07

 
Kategori
Mizah
 

Sekskolik Kamil

Sekskolik Kamil
 

Yine eve kiraya ortak bir arkadaş arıyordum. Yönetmen Settar abim telefonda beni uyardı:

"Bak sana göndereceğim arkadaş biraz seks düşkünüdür. Aldırmayacaksın"

"Abi bana saldırmazsa mesele yok"

"Yok oğlum. Herif kadınlarla bozmuş kafayı. Aklı fikri uçkurunda. Sen al kiranı karışma gerisine. Hem bak altı aylık da peşin verecek. Ev sahibine birikmiş borcunu ödersin"

Kamil eve iki valizle geldi. Birinci valizinde elbiseleri ve iç çamaşırı ikinci valizinde de renk renk prezarvatifler ve vitamin ilaçları vardı. Kamil seks performansını olumsuz etkilediği için sigara ve içki kullanmıyordu. Ve sadece seks performansını artıracak vitaminler alıyordu. Kısacası Kamil dünyaya seks yapmak üzere gelmiş bir kardeşimizdi. Hemen belirteyim Kamil eve yerleştikten sonra oda kapımı kilitleyerek uyuyordum. Çünkü bu adamın kiminle ne zaman seks yapmak isteyeceği belli olmazdı. Adamın hayatı seksti.

"Kemal çaya şeker atma. İktidar sorunu yaşarsın."

"Kemal dil peyniri ye. Seks gücünü ikiye katlıyor. Bu arada biliyor musun dil de aslında bir cinsel organdır."

"Kemal senin yatak eski biraz. Sevişirken ses çıkarmıyor mu? Su yatağı kullan. Hem ses çıkarmaz hem de üstünde iyi sevişilir."

Adamın karşısında konu değiştirmek de mümkün değildi. Her konuyu sekse bağlıyordu.

"Ya Kamil sen bu küresel ısınmayla ilgili ne düşünüyorsun?"

"Abi iklim değişikliği daha iyi olur. Soğuk havada seks iyidir. Vücut ısısı seks için yeterli. Ben Sibirya'ya gidip seks yapacağım. Deneyeceğim"

"Kamil Türkiye'nin iç ve dış borcu çok fena abi."

"Benim kimseye borcum yok. Olmaz. Borcu olan adamın kafası borca takılır. Kendini sekse veremez. Onun sevişmesinden hayır gelmez."

Bu arada Kamil çok da kitap okuyan bir kardeşimizdi. "Taocu Sevişme", "Sevişmenin Altın Kuralları", "En Gözde Sevişmeler"...

Kamil oyuncuydu. Saçmasapan filmlerin vazgeçilmez yönetmeni Settar abimin filmlerinde oynuyordu. Ben de senaristim ya. Eve geldiğinden beri bana baskı yapıyordu.

"Kemal abi bir senaryo patlat. Bana bol bol sevişme yaz. Öyle her oyuncu sevişme sahnesini oynayamaz. Ben oynarım. Beni koy bir kaç da hatun koy. Film yatakta geçsin abi."

Bu arada Kamil benim uzay araştırmalarıma da takmıştı.

"Kemal abi o kadar araştırıyorsun bu uzaylılar nasıl sevişir abi? Onu araştırdın mı hiç?"

Söylemeye gerek var mı bilmiyorum Kamil günlük hayatında tanıdığı yaklaştığı her kadına bir şekilde yatma teklif eden bir adamdı. Yönetmen Settar abim telefonda Kamil'den şikayetçiydi.

"Nerede Kamil?"

"Bilmiyorum abi eve gelmedi. Hayırdır?"

"Bu seks manyağı benim asistanı ayartmış kızla birlikte kayboldular ortalıktan be"

"Abi bu herif hakkaten bu kadar seks manyağı mı?"

"Oğlum nasıl anlatayım sana bu herifin bu sette elinden tek kurtulabilen benim öyle diyeyim de anla. Bunun yüzünden asistan değiştirmekten bıktım. Kızlar ya bu heriften kaçıyorlar ya da bununla yatıp kovuluyorlar. Bir senaryo yaz bana hemen. İşkence diye. Bir adamı duvara çiviliyorsun film boyunca kırbaçlıyorsun. Başrolde Kamil'i oynatacağım. Bulabilirsem tabii."

Kamil hemen her gece eve bir başka hatunla geliyor. Gecelerim yan odadan gelen çığlık sesleri altında geçiyordu. İki canlı bu sesleri nasıl çıkarıyorlardı anlayamıyordum. Çünkü sanki içeride iki yüz canlı varmış gibi sesler geliyordu.

Çapkınlık elbette yan etkileri olan bir işlevdi. Bizim Seksyapar Kamil bir gece yine eve bir hanımla gelmişti. Meğer hanım evliymiş. Meğer hanımı kocası takibe almış. Hanımın kocası ayı diyemeyeceğim çünkü ayılar onun yanında son derece nazik yaratıklar olarak kalırlar ayı ötesi bir canlı. Adam gecenin bir yarısı kapıyı kırarak içeri daldı. Yan odadan sesler gelirken bir yandan da ayı ötesi canlının sesleri geliyor. Ben odamı kilitli tutuyorum ya. Kilidi sabahleyin açtım tedbiren.

Olanları da sabah Settar abimden öğrendim. Bizim Kamil herif odanın kapısına dayanınca ikinci kattan anadan doğmu atlamış aşağıya. Kamil'in kaburga kemiklerinin yarısı kırılmış. Kamil şanslıymış çünkü herif Kamil'i yakalasa kaburga kemiklerinin hepsini kıracak.

Kamil bir ay sonra tekerlekli sandalyeyle taburcu olup eve geldi.

"Kamil" dedim...

"Sana bitki çayı vereyim. Seks gücünü artırır."

"Abi" dedi.

"Şu küresel ısınmayı bir daha konuşalım."

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..