Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '19

 
Kategori
Bilim
 

Selâm

 
                                          KUANTUM = DENGE
 
Evrenin Kimyasının fen bilimleri denklemleri ile orantılı olduğunun keşfedilmesine, Kuantum adı verilmektedir.
 
Bunun yanısıra, Sonsuza Akan bir Evren Döngüsünde, Sonsuz-Sınırsız-Sayısız denklemler, işlemler, işlevler var olduğunun Bilimsel Farkındalığıdır.
 
TÜRKÇESİ; Evren ve Hayat Sonsuzdur, Sınırsız Olasılık ve Olanaklar vardır ve de olanüstü bir DENGE ile varlığını sürdürmektedir.
 
Yâni, Yaratıcı var. 
Yaratıcı var, var olmasına da yaratıcının bildirdiği Dengeler ile yaşama çabası, aynı zamanda, Kuantum Yaşam başarısı olmaktadır.
 
                                                        SeLÂM..
 
Selâmetle, diyoruz ya, işte bu söylem, evrende Kuantum titreşimi yapmakla birlikte, Kimyâyı Dengelemektedir.
 
                                                  HARF = KİMYA
 
..Selâmlâr..
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..