Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Selahattin Alpay’ın makyajını ben yaptım

Selahattin Alpay’ın makyajını ben yaptım
 

Tv programına ikimiz de konuktuk.

Selahattin Alpay’la ikinci kez ayrı – ayrı programlarda konuk olduk.

Dostlarla bir araya gelmenin tadına doyum olmuyor.

Hem ziyaret hem ticaret denilir ya aynen öyle oluyor.

Programa başlamadan önce, program sırasında ve sonrasında güzel sohbetler, eski hatıralar, hasretlikler…

Neticede: dostla muhabbetin tadına doyulmuyor…

 

Benim makyajımı makyöz Sinem Pulman yaptı… Muhteşem oldu. Resimlerde sizde görünce beğeneceksiniz. Nasıl becerikli bu güzel kızlar anlatılması zor…

Resim yapar gibi makyaj yapıyorlar. Sinem’e nasıl bir eğitim aldıklarını sordum. Bayağı zor ve zahmetli bir eğitimden geçiyorlarmış makyöz olmak için…

Ellerine sağlık Sinem’ciğim.

 

Saçlarımı kuaför Murat yaptı… Ellerine sağlık Murat’cığım çok güzel oldu…

 

Sinem sonra Selahattin’in makyajını yapıyordu.

“Sinem bana anlat nasıl yapıyorsun?”

Dedim. Kızcağızın elinden fırçayı aldım, ekranda yüzün parlamaması için sürülen patı Selahattin Alpay’ın yüzüne Sinem tarif etti ben sürdüm…

 

Sevgili dostum Selahattin Alpay itiraz etmedi. Dostluk böyle bir şey…

 

Bir başka sefer buluşmak, sohbet etmek için sözleştik…

 

 

Nazan Şara Şatana

http://www.facebook.com/nazansara.satana.5

http:// https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....