Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '17

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Selam Dünyalı Ben Dostum!

Selam Dünyalı Ben Dostum!
 

Çok Yakında Her Şey Çok Güzel Olacak!


Selam okuyucu, ben dostum!
 
 
Ön yargılarımıza yenik düştüğümüz zamanlarda hatırlamamız gerekir, herkes kötü olamaz kimileri ise dosttur. Karşımızdakini yargılamadan önce tanımaya, anlamaya çalışalım.

"
Yabancılarla konuşmamalısın cıss...
Hayatına yeni birini sokmamalısın cıss...
Hey ona güvenme!
O sana zarar verecek!
O kötü!
"

 
 
Duydun mu bunlar gibi sözler? O zaman bana kulak ver. Hiç tanımadığın, konuşmadığın biri için bu gibi söylemlere maruz kalıyor ya da sen öyle düşünüyorsan buna bir son vermeni öneririm. Bu ön yargıdır. Ön yargılarından sıyrıl.
 
Çevremizden aldığımız uyarıları dinlemekte yarar olabilir ama ya söyledikleri gibi değilse? Belki de çok iyi bir insanı, dostu kaybedeceksin...
 
Birisini dinlemek istiyorsan dinle, tanışmak istiyorsan tanış, bir yemeği yemek istiyorsan ye, bir yere gitmek istiyorsan git. 
 
Yapma diyenlerin söylediklerine önem ver, kulağına küpe et. Ama yapmak istiyorsan da yap, sadece daha temkinli  yaklaşmanda yarar var.
 
Kimsenin seni yönlendirmesine izin verme. Bu kişi her kim olursa olsun... Yaptıklarının özünde senin isteklerin yer alsın. 
 
 
Hayatı, yaşamayı, kendini sev. Sev ki en çok kendine değer verebilesin...
 
Her yabancıya uzaylı gibi yaklaşma belki de sanıldığı gibi uzaylı değildir ve zararsızdır da... 
 
Ve tabii ki hayat sürprizlerle dolu. Kötü dersin iyi, iyi dersin kötü çıkar. Sen yine de her şeye hazırlıklı ol.
Sözüne değer verdiklerini de dinle, yeniliklere açık ve dikkatli ol.
 
 
Ne olursan ol, kendin ol...
 
 
 
 
Sağlıcakla kal...
 
 
Büşra Fatma GÜLCÜ
 
Toplam blog
: 42
: 219
Kayıt tarihi
: 04.05.17
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema 2016 mezunu. 2008'den beri m..