Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Selam düş dünyamın ve kalbimin tek sahibi sevgili,

Selam düş dünyamın ve kalbimin tek sahibi sevgili,
 

Selam düş dünyamın ve kalbimin tek sahibi sevgili,

İliklerime kadar işleyen büyük yüreğe merhaba,

Düş gecelerimin hediyesi,

Emeği gördüm sende, sevmeyi karşılıksız vermeyi,

İlmek, ilmek, nakış, nakış dokudun bendeki seni,

Huzuru tanıdım sen de bir de güveni,

Yorgun kalbimin sen oldun kaderi…

***

Acıyı yazmak daha mı kolaydı ne?

Mutluluk artık bir adım ötemde,

Bu soğuk kış gecesinde özleminde,

Beklemek zor artık hücremin penceresinde…

***

Tutsaklık acıtır oldu yüreğim ben de değilken,

Kelepçeler sıkar oldu kalemim sensizliği yazarken,

Sayılı gün kaldı, umudumu yeşertirken,

Hoş geldin sevgili özgürlüğümü yaşarken….

 
Toplam blog
: 85
: 1590
Kayıt tarihi
: 23.11.10
 
 

Yaş otuzbeş yolun yarısı eder demiş üstad demesine ama, benim yapacak çok şeyim var:)! Anneyim, e..