Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Selam olsun, aydınlığa koşan yurduma

Selam olsun, aydınlığa koşan yurduma
 

Biliyorum, yeneceğiz makûs talihi…


Biliyorum, yurdumuzu aydınlatırken yeniden göreceğiz Güneşi

Daha bir parlak,

Daha bir sıcak.


Biliyorum, çiçekler oynaşacaklar,

Çekebilme aşkı ile tepelerinde cıvıldaşan kuşları

Ve de dans eden kelebekleri,

Daha bir renkli,

Daha bir parfümlü.


Biliyorum, solduracak aydınlık, yüzlerdeki sahte renkleri,

Daha bir umutlu,

Daha bir tutkulu.


Biliyorum, insanlar saracaklar birbirlerini,

Daha bir sevdalı

Daha bir tutkulu.


Biliyorum, soluyacak yeniden bu toprağın evlatları

Analığı,

Sevdayı,

Karındaşlığı.


Biliyorum, yıkacağız insanın insana kulluğunu,

Topsuz,

Tüfeksiz,

Ordusuz,

Sancısız.


Biliyorum, inleteceğiz dört bir yanı

Sevdamızla,

Yüreğimizle

Kardeşliğimizle,

İmanımızla,

Bayrağımızla.


Pek tabi Mustafa Kemal Atatürk aşkıyla,

Mustafa Kemal Atatürk ışığıyla…

Emin Bülent Erenoğlu – (Adana, 21 Nisan 2008)

 
Toplam blog
: 128
: 898
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

Kimim? Nereden gelir, nereye giderim?29 Kasım 1970 tarihinde Türkiye'nin Doğu-Batı geçiş yolunun en ..